k 2011

Climate literacy for upper primary teachers

MILÉŘ, Tomáš a Jindřiška SVOBODOVÁ

Základní údaje

Originální název

Climate literacy for upper primary teachers

Název česky

Klimatická gramotnost pro učitele základních škol

Autoři

MILÉŘ, Tomáš a Jindřiška SVOBODOVÁ

Vydání

European Geosciences Union General Assembly 2011, 2011

Další údaje

Typ výsledku

Prezentace na konferencích

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

Organizace

Pedagogická fakulta – Masarykova univerzita – Repozitář

Klíčová slova česky

klimatická gramotnost, vzdělávání, výzkum, dotazníkové šetření

Klíčová slova anglicky

climate literacy, education, research, survey
Změněno: 1. 9. 2020 11:48, RNDr. Daniel Jakubík

Anotace

V originále

We conducted a survey investigating upper primary teachers’ knowledge of climate change in the Czech republic. At the poster we present the results of our survey. We also suggest a climate curriculum designed as a systematic three year course. The curriculum was tested at a pilot upper primary school as a voluntary subject with time allotment one hour a week.

Česky

Provedli jsme dotazníkové šetření u učitelů druhého stupně základních škol v ČR zkoumající jejich znalosti v oblasti změny klimatu. Formou plakátu prezentujeme výsledky našeho výzkumu. Navrhli jsme zálkadní klimatické kurikulum koncipované jako systematický tříletý kurz, který byl testován na pilotní základní škole jako volitelný předmět s časovou dotaci jednu hodinu týdně.

Přiložené soubory