k
2011
Climate literacy for upper primary teachers
MILÉŘ, Tomáš a Jindřiška SVOBODOVÁ
Základní údaje
Originální název
Climate literacy for upper primary teachers
Název česky
Klimatická gramotnost pro učitele základních škol
Autoři
MILÉŘ, Tomáš a Jindřiška SVOBODOVÁ
Vydání
European Geosciences Union General Assembly 2011, 2011
Další údaje
Typ výsledku
Prezentace na konferencích
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizace
Pedagogická fakulta – Masarykova univerzita – Repozitář
Klíčová slova česky
klimatická gramotnost, vzdělávání, výzkum, dotazníkové šetření
Klíčová slova anglicky
climate literacy, education, research, survey
V originále
We conducted a survey investigating upper primary teachers’ knowledge of climate change in the Czech republic. At the poster we present the results of our survey. We also suggest a climate curriculum designed as a systematic three year course. The curriculum was tested at a pilot upper primary school as a voluntary subject with time allotment one hour a week.
Česky
Provedli jsme dotazníkové šetření u učitelů druhého stupně základních škol v ČR zkoumající jejich znalosti v oblasti změny klimatu. Formou plakátu prezentujeme výsledky našeho výzkumu. Navrhli jsme zálkadní klimatické kurikulum koncipované jako systematický tříletý kurz, který byl testován na pilotní základní škole jako volitelný předmět s časovou dotaci jednu hodinu týdně.
Zobrazeno: 14. 5. 2025 12:57