PhDr. Martina Muknšnáblová
Student: Univerzita Jana Amose Komenského Praha s.r.o.
učo: 2462
Článek v odborném periodiku
-
MUKNŠNÁBLOVÁ, Martina. Testování kognitivních funkcí zdravotníků aneb kognitivní připravenost na výkon povolání (Testing the cognitive functions of health professionals or cognitive readiness for the profession). Florence. 2021, XVII, No 2, p. 8-10. ISSN 1801-464X.
-
MUKNŠNÁBLOVÁ, Martina. Změny dynamiky a struktury myšlení v dospělosti aneb myšlení zná na problémy řešení (Changes in the dynamics and structure of thinking in adulthood or thinking knows the problems to solve). Florence. 2021, XVII, No 1, p. 22-23. ISSN 1801-464X.
-
MUKNŠNÁBLOVÁ, Martina. Kompetence – Edukace – Kognice aneb Způsob práce předurčuje způsob učení a mentálního tréninku (Competence - Education - Cognition or the way of work determines the way of learning and mental training). Andragogika v praxi. 2020, vol. 7, 23/24, p. 33-35. ISSN 2336-5145.
-
MUKNŠNÁBLOVÁ, Martina. Změny obsahu myšlení v dospělosti aneb kvalita myšlení předurčuje úspěch (Changes in the content of thinking in adulthood or The quality of thinking predetermines success). Florence. 2020, XVI, No 6, p. 20-21. ISSN 1801-464X.
-
MUKNŠNÁBLOVÁ, Martina. Změny pozornosti v dospělosti (Changes in attention in adulthood). Florence. 2020, XVI, No 2, p. 15-17. ISSN 1801-464X.
-
MUKNŠNÁBLOVÁ, Martina. Paměť je scenáristou naší osobní navigace aneb změny paměti v průběhu dospělosti (Memory is the screenwriter of our personal navigation or changes in memory during adulthood). Florence. 2019, XV, 6/2019, p. 12-13. ISSN 1801-464X.
Stať ve sborníku
-
MUKNŠNÁBLOVÁ, Martina. Rozvoj kognitivních schopností během tříletého kombinovaného studia na vyšší odborné škole (Development of cognitive skills during a three-year combined study at a higher vocational school). In Sborník z mezinárodní konference ICOLLE 2020. Brno: Institut celoživotního vzdělávání Mendelu, 2020, p. 95-103. ISBN 978-80-7509-781-1.
-
MUKNŠNÁBLOVÁ, Martina. VOLBA VYUČOVACÍCH METOD PODLE KOMPETENCÍ ABSOLVENTŮ VYŠŠÍCH ODBORNÝCH ŠKOL (CHOICE OFTEACHING METHODS ACCORDING TO COMPETENCIES OF GRADUATES OF HIGHER PROFESSIONAL SCHOOLS). In Andragogické štúdie 2020. Banská bystrica: Katedra andragogiky, Pedagogická fakulta Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici, 2020, p. 224-231. ISBN 978-80-557-1730-2.
-
MUKNŠNÁBLOVÁ, Martina. Zlepšení kognitivních funkcí jako základ bezpečného řešení rizikových situací (Improving cognitive functions as a basis for safe solutions to risky situations). Online. In MEZINÁRODNÍ KONFERENCE BEZPEČNÁ SPOLEČNOST 2020. České Budějovice: Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2020, p. 86-91. ISBN 978-80-7556-074-2.
-
MUKNŠNÁBLOVÁ, Martina. Komparace vzdělávacích programů vybraných nelékařských oborů studovaných na vyšší zdravotnické škole (A comparison of educational programs of selected non-medical fields at higher medical schools). In Vzdělávání dospělých 2019 – v kontextu profesního rozvoje a sociálního kapitálu. Praha: Česká andragogická společnost, 2019, p. 355-364. ISBN 978-80-906894-8-0.
-
MUKNŠNÁBLOVÁ, Martina. PAMĚŤ JAKO NAŠE NEJVĚTŠÍ BOHATSTVÍ (MEMORY AS OUR GREATEST WEALTH). Online. In Cesta k modernímu ošetřovatelství XXI. – recenzovaný sborník příspěvků z odborné konference s mezinárodní účastí. Praha: Fakultní nemocnice v Motole, Ústav ošetřovatelství 2. lékařské fakulty Univerzity Karlovy a Česká asociace sester, 2019, p. 45-51. ISBN 978-80-87347-41-6.
-
MUKNŠNÁBLOVÁ, Martina. Přemístění praktického vyučování zdravotních laborantů do klinických laboratoří zdravotnických zařízení (A rearrangement of laboratory assistants’ practically oriented teaching into clinical laboratories of medical facilities). In Angradogické štúdie 2019. Banská Bystrica: Katedra andragogiky, Pedagogická fakulta Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici, 2019, p. 147-158. ISBN 978-80-557-1598-8.