Přehled o publikaci
2022
Configurator as a tool of marketing communication and its use in achieving emission targets
BERÁNEK, MartinaZákladní údaje
Originální název
Configurator as a tool of marketing communication and its use in achieving emission targets
Autoři
BERÁNEK, Martina
Vydání
Marketing Science & Inspirations, Bratislava, Slovenská republika, Universita Komenského v Bratislave, Fakulta managementu, 2022, 1338-7944
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele
Slovensko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Organizace
Škoda Auto Vysoká Škola o.p.s. – Repozitář
Klíčová slova anglicky
Emission targets; Configurator; Automotive
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 17. 9. 2024 20:41, Barbora Dobrá
Anotace
V originále
This article focuses on the issue of car emission targets and using the automobile configurator as a tool of marketing communication which can help to achieve emission goals.