J 2022

Configurator as a tool of marketing communication and its use in achieving emission targets

BERÁNEK, Martina

Základní údaje

Originální název

Configurator as a tool of marketing communication and its use in achieving emission targets

Autoři

BERÁNEK, Martina

Vydání

Marketing Science & Inspirations, Bratislava, Slovenská republika, Universita Komenského v Bratislave, Fakulta managementu, 2022, 1338-7944

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

50200 5.2 Economics and Business

Stát vydavatele

Slovensko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizace

Škoda Auto Vysoká Škola o.p.s. – Repozitář

Klíčová slova anglicky

Emission targets; Configurator; Automotive

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 17. 9. 2024 20:41, Barbora Dobrá

Anotace

V originále

This article focuses on the issue of car emission targets and using the automobile configurator as a tool of marketing communication which can help to achieve emission goals.

Přiložené soubory