Přehled o publikaci
2023
Marketing as a Social Science on the Verge of the Transformation Economy
KNIHOVÁ, LadislavaZákladní údaje
Originální název
Marketing as a Social Science on the Verge of the Transformation Economy
Název česky
Marketing jako společenská věda na prahu transformační ekonomiky
Autoři
KNIHOVÁ, Ladislava
Vydání
1. vyd. USA, Applying Interdisciplinarity to Globalization, Management, Marketing, and Accountancy Science, od s. 192-210, 19 s. Business Management, 2023
Nakladatel
IGI GLOBAL
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Stát vydavatele
Spojené státy
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Odkazy
Organizace
Vysoká škola finanční a správní, a.s. – Repozitář
ISBN
978-1-7998-8669-3
Klíčová slova česky
transformační ekonomika; digitální marketing; zákaznická zkušenost; interdisciplinární marketingový výzkum; interdisciplinarita
Klíčová slova anglicky
transformation economy; digital marketing; customer experience; interdisciplinary marketing research; interdisciplinarity
Změněno: 11. 11. 2023 03:13, RNDr. Patrik Mottl, Ph.D.
V originále
The modern era—on the verge of the transformation economy—brings about many challenges, including those posed by the digital economy. At the core of this chapter, the author puts marketing into the context of relevant scientific theories developed by influential experts and prominent scientific research institutions. The focus of attention then turns to the nudge theory. Finally, based on the theoretical background, the author explores the impact of digitalization on marketing. Digitalization is a fundamental prerequisite for the emergence of new marketing strategies. To conclude this chapter, the author specifies newly emerging marketing strategies and explains their tactical deployment.
Česky
Moderní doba na prahu transformace ekonomiky přináší mnoho výzev, včetně těch, které přináší digitální ekonomika. Jádrem této kapitoly je zasazení marketingu do kontextu relevantních vědeckých teorií, které vypracovali vlivní odborníci a významné vědeckovýzkumné instituce. Pozornost se pak soustředí na tzv. nudge teorii. Autorka na základě teoretických východisek zkoumá dopady digitalizace na marketing. Digitalizace je základním předpokladem pro vznik nových marketingových strategií. V závěru této kapitoly autorka specifikuje nově vznikající marketingové strategie a vysvětluje jejich taktické nasazení