C 2023

Marketing as a Social Science on the Verge of the Transformation Economy

KNIHOVÁ, Ladislava

Základní údaje

Originální název

Marketing as a Social Science on the Verge of the Transformation Economy

Název česky

Marketing jako společenská věda na prahu transformační ekonomiky

Autoři

KNIHOVÁ, Ladislava

Vydání

1. vyd. USA, Applying Interdisciplinarity to Globalization, Management, Marketing, and Accountancy Science, od s. 192-210, 19 s. Business Management, 2023

Nakladatel

IGI GLOBAL

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Stát vydavatele

Spojené státy

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Odkazy

Organizace

Vysoká škola finanční a správní, a.s. – Repozitář

ISBN

978-1-7998-8669-3

Klíčová slova česky

transformační ekonomika; digitální marketing; zákaznická zkušenost; interdisciplinární marketingový výzkum; interdisciplinarita

Klíčová slova anglicky

transformation economy; digital marketing; customer experience; interdisciplinary marketing research; interdisciplinarity
Změněno: 11. 11. 2023 03:13, RNDr. Patrik Mottl, Ph.D.

Anotace

V originále

The modern era—on the verge of the transformation economy—brings about many challenges, including those posed by the digital economy. At the core of this chapter, the author puts marketing into the context of relevant scientific theories developed by influential experts and prominent scientific research institutions. The focus of attention then turns to the nudge theory. Finally, based on the theoretical background, the author explores the impact of digitalization on marketing. Digitalization is a fundamental prerequisite for the emergence of new marketing strategies. To conclude this chapter, the author specifies newly emerging marketing strategies and explains their tactical deployment.

Česky

Moderní doba na prahu transformace ekonomiky přináší mnoho výzev, včetně těch, které přináší digitální ekonomika. Jádrem této kapitoly je zasazení marketingu do kontextu relevantních vědeckých teorií, které vypracovali vlivní odborníci a významné vědeckovýzkumné instituce. Pozornost se pak soustředí na tzv. nudge teorii. Autorka na základě teoretických východisek zkoumá dopady digitalizace na marketing. Digitalizace je základním předpokladem pro vznik nových marketingových strategií. V závěru této kapitoly autorka specifikuje nově vznikající marketingové strategie a vysvětluje jejich taktické nasazení