Přehled o publikaci
2022
Kolaborativní prostředí pro členy bezpečnostních týmů
TOVARŇÁK, Daniel; Martin HAMERNÍK a Vít RUSŇÁKZákladní údaje
Originální název
Kolaborativní prostředí pro členy bezpečnostních týmů
Název anglicky
Collaborative environment for security team members
Autoři
TOVARŇÁK, Daniel; Martin HAMERNÍK a Vít RUSŇÁK
Vydání
2022
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Software
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Organizace
Ústav výpočetní techniky – Masarykova univerzita – Repozitář
Klíčová slova česky
uživatelské rozhraní;řízení případů;hrozby;Angular;demonstrace
Klíčová slova anglicky
user interface;case managements;threats;Angular;demonstration
Technické parametry
Výsledek je šířen metodou „Volného šíření“ s využitím otevřené (open-source) licence MIT. Vlastníkem výsledku je Masarykova univerzita, IČO 00216224. Kontaktní osoba: RNDr. Daniel Tovarňák, Ph.D., email: tovarnak@ics.muni.cz, telefon: +420 549 49 8441, adresa: Masarykova Univerzita, Ústav výpočetní techniky, Šumavská 416/15, Brno 602 00.
Návaznosti
VI20202022164, projekt VaV.
Změněno: 31. 3. 2023 04:07, RNDr. Daniel Jakubík
V originále
Software realizuje kolaborativní prostředí pro členy bezpečnostních týmů. Výsledek vychází z principů v oblasti řízení případů (case management), kdy jsou všechny relevantní a kontextové informace k nějaké situaci koncentrovány do jednoho místa, tj. případu. Skládá se z uživatelského rozhraní v podobě webové aplikace na bázi frameworku Angular a sady souvisejících komponent na straně back-end. Klíčovou je v tomto ohledu komponenta databáze případů, která dovoluje sdílet a obohacovat data o řešených situacích na bázi izolovaných pracovních složek (případů). Součástí výsledku je také specializovaná servisní brána pro zajištění autentizace a autorizace uživatelů.
Anglicky
The software implements a collaborative environment for security team members. The result is based on case management principles, where all relevant and contextual information for a situation is concentrated in one place, i.e. a case. It consists of a user interface in the form of a web application based on the Angular framework and a set of related components on the back-end side. The key component in this regard is the case database component, which allows sharing and enriching data about the situations being handled based on isolated work items (cases). The result also includes a dedicated service gateway to provide user authentication and authorization.