R 2022

Kolaborativní prostředí pro členy bezpečnostních týmů

TOVARŇÁK, Daniel; Martin HAMERNÍK a Vít RUSŇÁK

Základní údaje

Originální název

Kolaborativní prostředí pro členy bezpečnostních týmů

Název anglicky

Collaborative environment for security team members

Autoři

TOVARŇÁK, Daniel; Martin HAMERNÍK a Vít RUSŇÁK

Vydání

2022

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Software

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

Organizace

Ústav výpočetní techniky – Masarykova univerzita – Repozitář

Klíčová slova česky

uživatelské rozhraní;řízení případů;hrozby;Angular;demonstrace

Klíčová slova anglicky

user interface;case managements;threats;Angular;demonstration

Technické parametry

Výsledek je šířen metodou „Volného šíření“ s využitím otevřené (open-source) licence MIT. Vlastníkem výsledku je Masarykova univerzita, IČO 00216224. Kontaktní osoba: RNDr. Daniel Tovarňák, Ph.D., email: tovarnak@ics.muni.cz, telefon: +420 549 49 8441, adresa: Masarykova Univerzita, Ústav výpočetní techniky, Šumavská 416/15, Brno 602 00.

Návaznosti

VI20202022164, projekt VaV.
Změněno: 31. 3. 2023 04:07, RNDr. Daniel Jakubík

Anotace

V originále

Software realizuje kolaborativní prostředí pro členy bezpečnostních týmů. Výsledek vychází z principů v oblasti řízení případů (case management), kdy jsou všechny relevantní a kontextové informace k nějaké situaci koncentrovány do jednoho místa, tj. případu. Skládá se z uživatelského rozhraní v podobě webové aplikace na bázi frameworku Angular a sady souvisejících komponent na straně back-end. Klíčovou je v tomto ohledu komponenta databáze případů, která dovoluje sdílet a obohacovat data o řešených situacích na bázi izolovaných pracovních složek (případů). Součástí výsledku je také specializovaná servisní brána pro zajištění autentizace a autorizace uživatelů.

Anglicky

The software implements a collaborative environment for security team members. The result is based on case management principles, where all relevant and contextual information for a situation is concentrated in one place, i.e. a case. It consists of a user interface in the form of a web application based on the Angular framework and a set of related components on the back-end side. The key component in this regard is the case database component, which allows sharing and enriching data about the situations being handled based on isolated work items (cases). The result also includes a dedicated service gateway to provide user authentication and authorization.

Přiložené soubory