CÍGLER, Hynek, Jana FIKRLOVÁ a Martin TANCOŠ. Ověřovací studie preventivního programu Dobronauti : Zpátky v čase. Výzkumná zpráva. Brno: Dobronauti s.r.o. 64 s. doi:10.17605/OSF.IO/G2Z3N. 2022.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Ověřovací studie preventivního programu Dobronauti : Zpátky v čase. Výzkumná zpráva
Název anglicky Assessment of the effectiveness of the Dobronauti prevention program : Back in time. Research report
Autoři CÍGLER, Hynek, Jana FIKRLOVÁ a Martin TANCOŠ.
Vydání Brno, 64 s. 2022.
Nakladatel Dobronauti s.r.o.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Výzkumná zpráva
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL URL
Organizace Fakulta sociálních studií – Masarykova univerzita – Repozitář
Doi http://dx.doi.org/10.17605/OSF.IO/G2Z3N
Klíčová slova anglicky Effectivity of preventive program; bullying; elementary education
Změnil Změnil: RNDr. Daniel Jakubík, učo 139797. Změněno: 15. 3. 2023 03:36.
Anotace
lt; 0,05); interpretace tohoto moderačního efektu vyplývá z kvalitativní analýzy rozhovorů a je diskutovaná v textu. Nepozorovali jsme žádné významné efekty učitelských charakteristik, pohlaví či věku dětí. Kvalitativní data doplnila a rozšířila interpretace výsledků. Dětem se program líbil; rády by v něm pokračovaly, nebo si zahráli nějakou jeho obměnu, zároveň pak reportovaly jeho užitečnost a efektivitu. Děti reflektovaly, že se naučily nové a užitečné věci a začaly být více ostražité při případných konfliktech ve třídě. Děti oceňovaly zejména komunikaci ve skupině, interaktivitu programu či pohybové aktivity. Někteří účastníci však kritizovali, že se program konal namísto oblíbené vyučovací hodiny (typicky tělocviku). Děti se domnívají, že program zlepšil atmosféru v jejich třídě a že dokonce i učitelé jsou lepší ve zvládání případných konfliktů.
Anotace anglicky
gt; .05). Qualitative data supplemented and extended preceding interpretations. Children liked the program; they wanted to continue or play some modification and reported its utility and effectiveness. They reflected that they learned new and valuable things and became more aware of the conflict events in the class. Children appreciated group communication, interactivity, or motion activities, but some criticized if the program was realized instead of favorite subjects (physical education, for example). Children thought that the program improved class mood and that teachers were better at handling conflict situations.
Typ Název Vložil/a Vloženo Práva
Dobronauti_zaverecna_zprava_final.pdf   Verze souboru 16. 8. 2022

Vlastnosti

Název
Dobronauti_zaverecna_zprava_final.pdf
Adresa v ISu
https://repozitar.cz/auth/repo/51446/1348307/
Adresa ze světa
https://repozitar.cz/repo/51446/1348307/
Adresa do Správce
https://repozitar.cz/auth/repo/51446/1348307/?info
Ze světa do Správce
https://repozitar.cz/repo/51446/1348307/?info
Vloženo
Út 16. 8. 2022 02:49

Práva

Právo číst
  • kdokoliv v Internetu
Právo vkládat
 
Právo spravovat
  • osoba Mgr. Lucie Vařechová, uco 106253
  • osoba RNDr. Daniel Jakubík, uco 139797
  • osoba Mgr. Jolana Surýnková, uco 220973
Atributy
 
Vytisknout
Přidat do schránky Zobrazeno: 20. 4. 2024 11:31