PLESNÍK, Pavol a Alexandr BURDA. MYSTERY SHOPPING AKO NÁSTROJ ZVÝŠENIA EFEKTIVITY PODNIKU CESTOVNÉHO RUCHU. In Turizmus a jeho vývoj v storočnici Československa. 1. vyd. Prešov, SR: Michaela Harničárová, 2021, s. 51 - 56. ISBN 978-80-8143-300-9.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název MYSTERY SHOPPING AKO NÁSTROJ ZVÝŠENIA EFEKTIVITY PODNIKU CESTOVNÉHO RUCHU
Název česky MYSTERY SHOPPING JAKO NÁSTROJ ZVÝŠENÍ EFEKTIVITY PODNIKU CESTOVNÍHO RUCHU
Název anglicky Mystery shopping as a tool to ecrease the efficiency of tourism enterprise
Autoři PLESNÍK, Pavol a Alexandr BURDA.
Vydání 1. vyd. Prešov, SR, Turizmus a jeho vývoj v storočnici Československa, od s. 51 - 56, 6 s. 2021.
Nakladatel Michaela Harničárová
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Organizace Filozoficko-přírodovědecká fakulta – Slezská univerzita v Opavě – Repozitář
ISBN 978-80-8143-300-9
Klíčová slova česky Mystery shopping; cestovní ruch; kvalita služeb; hotel; restaurace
Klíčová slova anglicky Mystery shopping; Tourism; Quality of Services; Hotel; Restaurant
Změnil Změnila: Bc. Ivana Glabazňová, učo 2368. Změněno: 22. 3. 2022 05:49.
Anotace
Článek pojednává o mystery shoppingu jako nástroji, vedoucímu ke zvýšení kvality služeb podniku cestovního ruchu. Cílem příspěvku je popsat metodiku sběru dat prostřednictvím mystery shoppingu a aplikovat zjištěné skutečnosti v managementu a provozu podniku cestovního ruchu. Článek vychází z vlastního výzkumu, účelem kterého bylo analyzovat vývoj kvality poskytovaného servisu ve vybraném podniku cestovního ruchu a vytvořit tak předpoklady pro zlepšení managementu služeb a tím i kvality podniku. Pro analýzu kvality služeb byla použita metoda mystery shopping ve více fázích v letech 2014 až 2019. Výsledky výzkumu byly aplikovány přímo v provozech hotelu, přičemž během jednoho roku byla zaznamenána zlepšení jeho jednotlivých provozů.
Anotace anglicky
The article deals with mystery shopping as a tool leading to an increase in the quality of tourism business services. The aim of the paper is to describe the methodology of data collection through mystery shopping and to apply the estabilished facts in the management and operation of a tourism company. The article is based on own research. The main purpose of the research was to analyze the development of the quality of the service provided in the selected tourism company and thus create the preconditions for the improvement of service management and thus the quality of the company. The Mystery shopping method was used for the analysis of the quality of services in several phases in the years 2014 to 2019. The results of the research were applied directly in the hotel's operations, while within one year improvements in its individual operations were recorded
Typ Název Vložil/a Vloženo Práva
Mystery_shopping_final.doc   Verze souboru 18. 2. 2022

Vlastnosti

Název
Mystery_shopping_final.doc
Adresa v ISu
https://repozitar.cz/auth/repo/48728/1248219/
Adresa ze světa
https://repozitar.cz/repo/48728/1248219/
Adresa do Správce
https://repozitar.cz/auth/repo/48728/1248219/?info
Ze světa do Správce
https://repozitar.cz/repo/48728/1248219/?info
Vloženo
Pá 18. 2. 2022 02:36

Práva

Právo číst
  • kdokoliv v Internetu
Právo vkládat
 
Právo spravovat
  • osoba RNDr. Ivo Wandrol, Ph.D., uco 17109
  • osoba Bc. Ivana Glabazňová, uco 2368
Atributy
 
Vytisknout
Přidat do schránky Zobrazeno: 19. 6. 2024 19:58