Přehled o publikaci
2014
Mezinárodní marketing: pro prezenční formu studia
STOKLASA, Michal a Jan URBÁNEKZákladní údaje
Originální název
Mezinárodní marketing: pro prezenční formu studia
Autoři
STOKLASA, Michal a Jan URBÁNEK
Vydání
2014
Další údaje
Typ výsledku
Učebnice
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizace
Slezská univerzita v Opavě – Repozitář
ISBN
978-80-7510-059-7
Klíčová slova česky
Mezinárodní marketing, exportní marketing, globální marketing, interkulturní marketing, kultura, marketingové prostředí, PEST analýza, strategický marketing, STP proces, nadnárodní firmy, formy vstupu na zahraniční trhy, marketingový mix, produkt, standardizace, adaptace, cena, distribuce, logistika, marketingová komunikace.
Změněno: 1. 12. 2020 01:37, Bc. Ivana Glabazňová
Anotace
V originále
Cílem studijní opory je poskytnout studentům ucelený přehled o mezinárodním marketingu. Tato kniha vysvětluje základní přístupy k mezinárodnímu marketingu, strategický marketing na mezinárodních trzích, výběr trhů a metody vstupu na tyto trhy, marketingový výzkum, a blíže čtenáře seznamuje s prvky marketingového mixu a jejich specificích v mezinárodním marketingu. V této knize nejsou vysvětleny veškeré základní marketingové pojmy, ale očekává se, že čtenáři již mají tyto znalosti, a prostudováním této opory si osvojí hlubší znalosti zaměřené na problematiku mezinárodního marketingu. Studijní text představuje inovovanou verzi studijní opory Mezinárodní marketing paní Ing. Miroslavy Vaštíkové, která byla vydána v roce 2009.