Přehled o publikaci
2018
Bednárová-Gibová, K. (2014) The English Language through the Prism of the Centuries. Prešov: Filozofická fakulta Prešovskej univerzity. 94 pp. Bednárová-Gibová, K. (2018) Selected Chapters in English Lexicology. Part 1: Lexical Semantics and Lexicography. Prešov: Vydavatel´stvo Prešovskej univerzity. 113 pp.
VOGEL, RadekZákladní údaje
Originální název
Bednárová-Gibová, K. (2014) The English Language through the Prism of the Centuries. Prešov: Filozofická fakulta Prešovskej univerzity. 94 pp. Bednárová-Gibová, K. (2018) Selected Chapters in English Lexicology. Part 1: Lexical Semantics and Lexicography. Prešov: Vydavatel´stvo Prešovskej univerzity. 113 pp.
Název česky
Bednárová-Gibová, K. (2014) The English Language through the Prism of the Centuries. Prešov: Filozofická fakulta Prešovskej univerzity. 94 pp. Bednárová-Gibová, K. (2018) Selected Chapters in English Lexicology. Part 1: Lexical Semantics and Lexicogr.
Autoři
VOGEL, Radek
Vydání
Brno, Discourse and Interaction, od s. 109-112, 4 s. 11, 2018
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Recenze
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizace
Pedagogická fakulta – Masarykova univerzita – Repozitář
ISSN
Klíčová slova česky
historie angličtiny; lexikální sémantika; lexikografie; lexikologie; recenze; vývoj jazyka
Klíčová slova anglicky
development of language; history of English; lexical semantics; lexicography; lexicology; review
Změněno: 7. 9. 2020 09:41, RNDr. Daniel Jakubík
V originále
Recenze dvou publikací stejné autorky zabývajících se historickým vývojem angličtiny (2014) a přehledem lexikologie, lexikální sémantiky a lexikografie (2018). Recenze zasazuje obě práce do kontextu literatury utvářející dané disciplíny zejména v českém a slovenském akademickém prostředí.
Česky
A review of two recent publications by the same author dealing with the history of English (2014) and outlining lexicology, lexical semantics and lexicography (2018). The review puts both works into the context of resources shaping these disciplines, particularly in the Czech and Slovak academic environment.