Přehled o publikaci
2019
Analýza podmínek pohybu českých spotřebitelů mezi zdroji s legálně a nelegálně šířeným audiovizuálním obsahem
JANSOVÁ, Iveta, Jakub MACEK, Alena MACKOVÁ a Štěpán ŽÁDNÍKZákladní údaje
Originální název
Analýza podmínek pohybu českých spotřebitelů mezi zdroji s legálně a nelegálně šířeným audiovizuálním obsahem
Název anglicky
Analysis of the conditions of movement of Czech consumers between sources with legally and illegally distributed audiovisual content
Autoři
JANSOVÁ, Iveta, Jakub MACEK, Alena MACKOVÁ a Štěpán ŽÁDNÍK
Vydání
1. vyd. Brno, 18 s. 2019
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Výzkumná zpráva
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizace
Fakulta sociálních studií – Masarykova univerzita – Repozitář
ISBN
978-80-210-9358-4
Klíčová slova anglicky
media audiences; convergence; content downloading; online piracy; qualitative study
Návaznosti
MUNI/A/1204/2018, interní kód Repo. TL01000306, projekt VaV.
Změněno: 10. 3. 2022 05:10, RNDr. Daniel Jakubík
V originále
Výzkumná zpráva shrnuje základní zjištění kvalitativního výzkumu českých konvergentních publik vedeného v letech 2018 a 2019, a to s důrazem na motivy, jež respondenty zahrnuté do výzkumného vzorku vedou k volbě mezi jednotlivými aktuálně dostupnými zdroji audiovizuálních obsahů. Výzkumné závěry, jež jsou v této zprávě stručně shrnuty, se přitom obracejí ke dvěma klíčovým otázkám: Za jakých podmínek a z jakých důvodů současní konzumenti televizních a filmových obsahů volí jako zdroje těchto obsahů zdroje neoficiální? A co je naopak vede k tomu, aby dali přednost zdrojům oficiálním?
Anglicky
The research report summarizes the basic findings of qualitative research of Czech convergent audiences conducted in 2018 and 2019, with an emphasis on the motives that lead respondents included in the research sample to choose between individual currently available sources of audiovisual content. The research conclusions briefly summarized in this report address two key questions: Under what conditions and for what reasons do current consumers of television and film content choose unofficial sources as sources of such content? And what, on the other hand, leads them to prefer official sources?