V 2019

Analýza podmínek pohybu českých spotřebitelů mezi zdroji s legálně a nelegálně šířeným audiovizuálním obsahem

JANSOVÁ, Iveta, Jakub MACEK, Alena MACKOVÁ a Štěpán ŽÁDNÍK

Základní údaje

Originální název

Analýza podmínek pohybu českých spotřebitelů mezi zdroji s legálně a nelegálně šířeným audiovizuálním obsahem

Název anglicky

Analysis of the conditions of movement of Czech consumers between sources with legally and illegally distributed audiovisual content

Autoři

JANSOVÁ, Iveta, Jakub MACEK, Alena MACKOVÁ a Štěpán ŽÁDNÍK

Vydání

1. vyd. Brno, 18 s. 2019

Nakladatel

Masarykova univerzita

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Výzkumná zpráva

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizace

Fakulta sociálních studií – Masarykova univerzita – Repozitář

ISBN

978-80-210-9358-4

Klíčová slova anglicky

media audiences; convergence; content downloading; online piracy; qualitative study

Návaznosti

MUNI/A/1204/2018, interní kód Repo. TL01000306, projekt VaV.
Změněno: 10. 3. 2022 05:10, RNDr. Daniel Jakubík

Anotace

V originále

Výzkumná zpráva shrnuje základní zjištění kvalitativního výzkumu českých konvergentních publik vedeného v letech 2018 a 2019, a to s důrazem na motivy, jež respondenty zahrnuté do výzkumného vzorku vedou k volbě mezi jednotlivými aktuálně dostupnými zdroji audiovizuálních obsahů. Výzkumné závěry, jež jsou v této zprávě stručně shrnuty, se přitom obracejí ke dvěma klíčovým otázkám: Za jakých podmínek a z jakých důvodů současní konzumenti televizních a filmových obsahů volí jako zdroje těchto obsahů zdroje neoficiální? A co je naopak vede k tomu, aby dali přednost zdrojům oficiálním?

Anglicky

The research report summarizes the basic findings of qualitative research of Czech convergent audiences conducted in 2018 and 2019, with an emphasis on the motives that lead respondents included in the research sample to choose between individual currently available sources of audiovisual content. The research conclusions briefly summarized in this report address two key questions: Under what conditions and for what reasons do current consumers of television and film content choose unofficial sources as sources of such content? And what, on the other hand, leads them to prefer official sources?

Přiložené soubory