VLČKOVÁ, Kateřina, Stanislav JEŽEK, Tomáš KOHOUTEK and Jan MAREŠ. Zkrácená škála kognitivního uzavření: struktura české verze u vzorku studentů učitelství a učitelů (Short Version of Need for Closure Scale: The Structure of the Czech Version on the Student Teachers’ and Teachers’ Sample). ORBIS SCHOLAE. Praha: UK, 2019, vol. 13, No 2, p. 49-64. ISSN 1802-4637. |
Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@article{36187, author = {Vlčková, Kateřina and Ježek, Stanislav and Kohoutek, Tomáš and Mareš, Jan}, article_location = {Praha}, article_number = {2}, keywords = {Need for Closure Scale; teachers; student teachers; lower secondary education}, language = {cze}, issn = {1802-4637}, journal = {ORBIS SCHOLAE}, title = {Zkrácená škála kognitivního uzavření: struktura české verze u vzorku studentů učitelství a učitelů}, url = {https://karolinum.cz/data/clanek/7021/OS_13_2_0049.pdf}, volume = {13}, year = {2019} }
TY - JOUR ID - 36187 AU - Vlčková, Kateřina - Ježek, Stanislav - Kohoutek, Tomáš - Mareš, Jan PY - 2019 TI - Zkrácená škála kognitivního uzavření: struktura české verze u vzorku studentů učitelství a učitelů JF - ORBIS SCHOLAE VL - 13 IS - 2 SP - 49-64 EP - 49-64 PB - UK SN - 1802-4637 KW - Need for Closure Scale KW - teachers KW - student teachers KW - lower secondary education UR - https://karolinum.cz/data/clanek/7021/OS_13_2_0049.pdf N2 - amp; Ježek, 2015) na vybraném (profesně specifickém) vzorku učitelů (N = 142) a studentů učitelství (N = 121). Výsledky učitelů a studentů učitelství se zásadně nelišily od výsledků nespecifické populace. Diskutujeme o možných využitích nástroje v pedagogickém výzkumu a jeho užitečnosti, jelikož, jak ukazují dosavadní výzkumy, škála koreluje nejen s přesvědčeními a postoji, ale i s chováním. ER -
VLČKOVÁ, Kateřina, Stanislav JEŽEK, Tomáš KOHOUTEK and Jan MAREŠ. Zkrácená škála kognitivního uzavření: struktura české verze u vzorku studentů učitelství a učitelů (Short Version of Need for Closure Scale: The Structure of the Czech Version on the Student Teachers’ and Teachers’ Sample). \textit{ORBIS SCHOLAE}. Praha: UK, 2019, vol.~13, No~2, p.~49-64. ISSN~1802-4637.
|