Přehled o publikaci
2018
POHLEDY DO PRAXE ANEB ZKUŠENOSTI S PREVENTIVNÍMI PROGRAMY OČIMA STUDENTŮ A PEDAGOGŮ ÚSTAVU OŠETŘOVATELSTVÍ
RABASOVÁ, PavlínaBasic information
Original name
POHLEDY DO PRAXE ANEB ZKUŠENOSTI S PREVENTIVNÍMI PROGRAMY OČIMA STUDENTŮ A PEDAGOGŮ ÚSTAVU OŠETŘOVATELSTVÍ
Name (in English)
LOOKING INTO PRACTICE AND EXPERIENCE WITH PREVENTIVE PROGRAMS FROM THE PERSPECTIVE OF STUDENTS AND TEACHERS OF THE INSTITUTE OF NURSING
Authors
RABASOVÁ, Pavlína
Edition
Člověk pod lupou společenských disciplín, 2018
Other information
Language
Czech
Type of outcome
Presentations at conferences
Field of Study
30307 Nursing
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
is not subject to a state or trade secret
Organization
Fakulta veřejných politik v Opavě – Slezská univerzita v Opavě – Repository
Keywords in English
preventive program; health; human; student; education
Changed: 8/4/2019 00:40, Pavlína Rabasová
Abstract
V originále
Seminář pro studenty je koncipován jako teoretický. Umožňuje studentům získat představu o tvorbě a realizaci edukačních programů, školení a kurzů s tématem kardiopulmonální resuscitace z pohledu pedagoga a z pohledu studentů. Pedagog podrobně popíše přípravnou fázi pilotní edukační lekce a vzájemnou spolupráci se studenty, následně pohovoří o výsledcích edukace a pozitivním ohlasu, který vedl k přípravě dalších edukačních lekcí. Pedagog zdůrazní i důležitost vzájemné spolupráce studentů vyšších a nižších ročníků. Bude vyzdvižena osobnost studenta, která tvoří základní stavební jednotku každé edukační lekce. Studenti oboru Všeobecná sestra Ústavu ošetřovatelství Fakulty veřejných politik Slezské univerzity v Opavě představí studentům Ústavu pedagogických a psychologických věd své zkušenosti s přípravou a realizací edukačních programů. Studenti oboru Všeobecná sestra budou hovořit o motivaci, která je vede k aktivní účasti na edukačních programech, dále budou hovořit o svých očekáváních a reálných výsledcích v rámci edukačních lekcí. Posluchačům bude také přiblížena zkušenost s edukací dětí se speciálními potřebami a na závěr studenti vyjádří osobní přínos z aktivní účasti v edukačních programech. Následovat bude vzájemná diskuze přednášejících a posluchačů o dalších konkrétních možnostech edukačních programů, ve kterých se mohou nebo by se chtěli realizovat. Při realizaci semináře budou využity vybrané metody: přednáška, vysvětlování, práce s obrazem – PowerPoint, diskuze.