k 2018

POHLEDY DO PRAXE ANEB ZKUŠENOSTI S PREVENTIVNÍMI PROGRAMY OČIMA STUDENTŮ A PEDAGOGŮ ÚSTAVU OŠETŘOVATELSTVÍ

RABASOVÁ, Pavlína

Základní údaje

Originální název

POHLEDY DO PRAXE ANEB ZKUŠENOSTI S PREVENTIVNÍMI PROGRAMY OČIMA STUDENTŮ A PEDAGOGŮ ÚSTAVU OŠETŘOVATELSTVÍ

Název anglicky

LOOKING INTO PRACTICE AND EXPERIENCE WITH PREVENTIVE PROGRAMS FROM THE PERSPECTIVE OF STUDENTS AND TEACHERS OF THE INSTITUTE OF NURSING

Autoři

RABASOVÁ, Pavlína

Vydání

Člověk pod lupou společenských disciplín, 2018

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Prezentace na konferencích

Obor

30307 Nursing

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizace

Fakulta veřejných politik v Opavě – Slezská univerzita v Opavě – Repozitář

Klíčová slova anglicky

preventive program; health; human; student; education
Změněno: 8. 4. 2019 00:40, Pavlína Rabasová

Anotace

V originále

Seminář pro studenty je koncipován jako teoretický. Umožňuje studentům získat představu o tvorbě a realizaci edukačních programů, školení a kurzů s tématem kardiopulmonální resuscitace z pohledu pedagoga a z pohledu studentů. Pedagog podrobně popíše přípravnou fázi pilotní edukační lekce a vzájemnou spolupráci se studenty, následně pohovoří o výsledcích edukace a pozitivním ohlasu, který vedl k přípravě dalších edukačních lekcí. Pedagog zdůrazní i důležitost vzájemné spolupráce studentů vyšších a nižších ročníků. Bude vyzdvižena osobnost studenta, která tvoří základní stavební jednotku každé edukační lekce. Studenti oboru Všeobecná sestra Ústavu ošetřovatelství Fakulty veřejných politik Slezské univerzity v Opavě představí studentům Ústavu pedagogických a psychologických věd své zkušenosti s přípravou a realizací edukačních programů. Studenti oboru Všeobecná sestra budou hovořit o motivaci, která je vede k aktivní účasti na edukačních programech, dále budou hovořit o svých očekáváních a reálných výsledcích v rámci edukačních lekcí. Posluchačům bude také přiblížena zkušenost s edukací dětí se speciálními potřebami a na závěr studenti vyjádří osobní přínos z aktivní účasti v edukačních programech. Následovat bude vzájemná diskuze přednášejících a posluchačů o dalších konkrétních možnostech edukačních programů, ve kterých se mohou nebo by se chtěli realizovat. Při realizaci semináře budou využity vybrané metody: přednáška, vysvětlování, práce s obrazem – PowerPoint, diskuze.