V originále
Seminář pro studenty je koncipován jako teoretický. Umožňuje studentům získat představu o tvorbě a realizaci edukačních programů, školení a kurzů s tématem kardiopulmonální resuscitace z pohledu pedagoga a z pohledu studentů. Pedagog podrobně popíše přípravnou fázi pilotní edukační lekce a vzájemnou spolupráci se studenty, následně pohovoří o výsledcích edukace a pozitivním ohlasu, který vedl k přípravě dalších edukačních lekcí. Pedagog zdůrazní i důležitost vzájemné spolupráce studentů vyšších a nižších ročníků. Bude vyzdvižena osobnost studenta, která tvoří základní stavební jednotku každé edukační lekce. Studenti oboru Všeobecná sestra Ústavu ošetřovatelství Fakulty veřejných politik Slezské univerzity v Opavě představí studentům Ústavu pedagogických a psychologických věd své zkušenosti s přípravou a realizací edukačních programů. Studenti oboru Všeobecná sestra budou hovořit o motivaci, která je vede k aktivní účasti na edukačních programech, dále budou hovořit o svých očekáváních a reálných výsledcích v rámci edukačních lekcí. Posluchačům bude také přiblížena zkušenost s edukací dětí se speciálními potřebami a na závěr studenti vyjádří osobní přínos z aktivní účasti v edukačních programech. Následovat bude vzájemná diskuze přednášejících a posluchačů o dalších konkrétních možnostech edukačních programů, ve kterých se mohou nebo by se chtěli realizovat. Při realizaci semináře budou využity vybrané metody: přednáška, vysvětlování, práce s obrazem – PowerPoint, diskuze.