Přehled o publikaci
2018
POHLEDY DO PRAXE ANEB ZKUŠENOSTI S PREVENTIVNÍMI PROGRAMY OČIMA STUDENTŮ A PEDAGOGŮ ÚSTAVU OŠETŘOVATELSTVÍ
RABASOVÁ, PavlínaZákladní údaje
Originální název
POHLEDY DO PRAXE ANEB ZKUŠENOSTI S PREVENTIVNÍMI PROGRAMY OČIMA STUDENTŮ A PEDAGOGŮ ÚSTAVU OŠETŘOVATELSTVÍ
Název anglicky
LOOKING INTO PRACTICE AND EXPERIENCE WITH PREVENTIVE PROGRAMS FROM THE PERSPECTIVE OF STUDENTS AND TEACHERS OF THE INSTITUTE OF NURSING
Autoři
RABASOVÁ, Pavlína
Vydání
Člověk pod lupou společenských disciplín, 2018
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Prezentace na konferencích
Obor
30307 Nursing
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizace
Fakulta veřejných politik v Opavě – Slezská univerzita v Opavě – Repozitář
Klíčová slova anglicky
preventive program; health; human; student; education
Změněno: 8. 4. 2019 00:40, Pavlína Rabasová
Anotace
V originále
Seminář pro studenty je koncipován jako teoretický. Umožňuje studentům získat představu o tvorbě a realizaci edukačních programů, školení a kurzů s tématem kardiopulmonální resuscitace z pohledu pedagoga a z pohledu studentů. Pedagog podrobně popíše přípravnou fázi pilotní edukační lekce a vzájemnou spolupráci se studenty, následně pohovoří o výsledcích edukace a pozitivním ohlasu, který vedl k přípravě dalších edukačních lekcí. Pedagog zdůrazní i důležitost vzájemné spolupráce studentů vyšších a nižších ročníků. Bude vyzdvižena osobnost studenta, která tvoří základní stavební jednotku každé edukační lekce. Studenti oboru Všeobecná sestra Ústavu ošetřovatelství Fakulty veřejných politik Slezské univerzity v Opavě představí studentům Ústavu pedagogických a psychologických věd své zkušenosti s přípravou a realizací edukačních programů. Studenti oboru Všeobecná sestra budou hovořit o motivaci, která je vede k aktivní účasti na edukačních programech, dále budou hovořit o svých očekáváních a reálných výsledcích v rámci edukačních lekcí. Posluchačům bude také přiblížena zkušenost s edukací dětí se speciálními potřebami a na závěr studenti vyjádří osobní přínos z aktivní účasti v edukačních programech. Následovat bude vzájemná diskuze přednášejících a posluchačů o dalších konkrétních možnostech edukačních programů, ve kterých se mohou nebo by se chtěli realizovat. Při realizaci semináře budou využity vybrané metody: přednáška, vysvětlování, práce s obrazem – PowerPoint, diskuze.