D 2017

Teorie celoživotního učení

DEMJANENKO, Milan

Základní údaje

Originální název

Teorie celoživotního učení

Název česky

Teorie celoživotního učení

Název anglicky

The theory of lifelong learning

Autoři

DEMJANENKO, Milan (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

Praha, Sborník Asociace učitelů češtiny jako cizího jazyka 2017, od s. 137-144, 8 s. 2017

Nakladatel

Akropolis

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Kód RIV

RIV/46358978:_____/17:00000008

Organizace

Univerzita Jana Amose Komenského Praha s.r.o. – Repozitář

ISBN

978-80-7470-172-6

Klíčová slova česky

celoživotní učení; koncepce celoživotního učení; sebeřízené učení; teorie celoživotního učení

Klíčová slova anglicky

lifelong learning; the concept of lifelong learning; self-directed learning; the theory of lifelong learning

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 23. 10. 2018 10:39, Milan Demjanenko

Anotace

V originále

Celoživotní učení a vzdělávání zahrnuje učební aktivity v průběhu celého života, od dětského věku po věk seniorský. Zároveň se jedná o učení v celé šíři života, formální, neformální i informální. S celoživotním učením je v současnosti většina z nás konfrontována téměř denně. Dnešní realizační strategie ovlivňují život každého jednotlivce, práci vzdělávacích institucí, pojetí sociální a vzdělávací politiky. Je zřejmé, že příspěvek nemůže obsáhnout veškeré aspekty této tematiky. Zaměřuje se proto především na otázky související se vzděláváním dospělých.

Anglicky

Lifelong learning and education include learning activities throughout life, from childhood to seniority. It is also a learning Lifewide, formal, non-formal and informal. With lifelong learning is now most of us are confronted almost daily. Today's implementation strategies influence the life of each individual, the work of educational institutions, the concept of social and educational policy. It is clear that the contribution can not cover all aspects of the issue. It therefore focuses mainly on issues related to adult education.