Informační systém Repo 

Teorie celoživotního učení

česky | in English

Přihlášení

eduID.cz
 
DEMJANENKO, Milan. Teorie celoživotního učení. In Lenka Suchomelová. Sborník Asociace učitelů češtiny jako cizího jazyka 2017. Praha: Akropolis, 2017. s. 137-144, 8 s. ISBN 978-80-7470-172-6.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Teorie celoživotního učení
Název česky Teorie celoživotního učení
Název anglicky The theory of lifelong learning
Autoři DEMJANENKO, Milan (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Praha, Sborník Asociace učitelů češtiny jako cizího jazyka 2017, od s. 137-144, 8 s. 2017.
Nakladatel Akropolis
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/46358978:_____/17:00000008
Organizace Univerzita Jana Amose Komenského Praha s.r.o.
ISBN 978-80-7470-172-6
Klíčová slova česky celoživotní učení; koncepce celoživotního učení; sebeřízené učení; teorie celoživotního učení
Klíčová slova anglicky lifelong learning; the concept of lifelong learning; self-directed learning; the theory of lifelong learning
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: Milan Demjanenko, učo 1095. Změněno: 23. 10. 2018 10:39.
Anotace
Celoživotní učení a vzdělávání zahrnuje učební aktivity v průběhu celého života, od dětského věku po věk seniorský. Zároveň se jedná o učení v celé šíři života, formální, neformální i informální. S celoživotním učením je v současnosti většina z nás konfrontována téměř denně. Dnešní realizační strategie ovlivňují život každého jednotlivce, práci vzdělávacích institucí, pojetí sociální a vzdělávací politiky. Je zřejmé, že příspěvek nemůže obsáhnout veškeré aspekty této tematiky. Zaměřuje se proto především na otázky související se vzděláváním dospělých.
Anotace anglicky
Lifelong learning and education include learning activities throughout life, from childhood to seniority. It is also a learning Lifewide, formal, non-formal and informal. With lifelong learning is now most of us are confronted almost daily. Today's implementation strategies influence the life of each individual, the work of educational institutions, the concept of social and educational policy. It is clear that the contribution can not cover all aspects of the issue. It therefore focuses mainly on issues related to adult education.
Vytisknout
Přidat do schránky Zobrazeno: 14. 12. 2019 09:09

Relevantní odkazy 

Další projekty

Službu Repozitar.cz provozuje Vývojový tým Informačního systému Masarykovy univerzity.


Nahoru | Aktuální datum a čas: 14. 12. 2019 09:09, 50. (sudý) týden | Přístupnost

Kontakty: repozitar(zavináč/atsign)fi(tečka/dot)muni(tečka/dot)cz