Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{29088, author = {Kaleja, Martin and Zezulková, Eva}, address = {Ostrava}, booktitle = {Perspektivy výchovy a vzdělávání v podmínkách současného světa}, edition = {1. vydání}, editor = {Miriam Prokešová}, keywords = {preparedness; teacher; primary school; pupil; inclusive education; research; literacy; intact pupil; pupil with mental disability; pupil from the environment of social exclusion}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Ostrava}, isbn = {978-80-905245-6-9}, pages = {233-247}, publisher = {Česká pedagogická společnost}, title = {Výzkum školní edukace: (ne)připravený žák nebo (ne)připravený učitel?}, year = {2017} }
TY - JOUR ID - 29088 AU - Kaleja, Martin - Zezulková, Eva PY - 2017 TI - Výzkum školní edukace: (ne)připravený žák nebo (ne)připravený učitel? PB - Česká pedagogická společnost CY - Ostrava SN - 9788090524569 KW - preparedness KW - teacher KW - primary school KW - pupil KW - inclusive education KW - research KW - literacy KW - intact pupil KW - pupil with mental disability KW - pupil from the environment of social exclusion N2 - Aktuální transformační výzvy v systému českého školství, především základního školství přinášejí mnoho otázek. Odpovědi k těmto otázkám nelze prostým způsobem definovat, nejsou a ani nemohou být jednoznačné. Našim krátkým sdělením nepřispíváme do politické či politicky laděné diskuze. Jeho prostřednictvím si klademe za cíl poukázat na reálnou situaci v oblasti připravenosti pedagogických pracovníků základních škol pro koncipování školní inkluze v praktickém slova smyslu a rovněž chceme poukázat na aktuální stav v oblasti čtenářské gramotnosti žáků, jichž se řešené téma základního inkluzivního vzdělávání bezprostředně dotýká. Prezentujeme základní rámec výsledků celoplošného republikového výzkumného záměru, jehož jsme byli řešiteli, a do kterého jsme celkem zahrnuli 2005 pedagogů a 1000 žáků základních škol. ER -
KALEJA, Martin and Eva ZEZULKOVÁ. Výzkum školní edukace: (ne)připravený žák nebo (ne)připravený učitel? (Výzkum školní edukace: (Un)Prepared Pupil or (Un)Prepared Teacher?). In Miriam Prokešová. \textit{Perspektivy výchovy a vzdělávání v podmínkách současného světa}. 1. vydání. Ostrava: Česká pedagogická společnost, 2017, p.~233-247. ISBN~978-80-905245-6-9.
|