ŠVEC, Vlastimil, Jan NEHYBA, Petr SVOJANOVSKÝ, Radim ŠÍP, Blanka PRAVDOVÁ, Eva MINAŘÍKOVÁ, Jan SLAVÍK, Barbora ŠIMŮNKOVÁ a James LAWLEY. Studenti učitelství mezi tacitními a explicitními znalostmi. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2016, 223 s. Pedagogika v teorii a praxi, svazek 4. ISBN 978-80-210-8428-5.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Studenti učitelství mezi tacitními a explicitními znalostmi
Název česky Studenti učitelství mezi tacitními a explicitními znalostmi
Název anglicky Becoming a Teacher: The Dance Between tacit and Explicit Knowledge
Autoři ŠVEC, Vlastimil (203 Česká republika, garant, domácí), Jan NEHYBA (203 Česká republika, domácí), Petr SVOJANOVSKÝ (203 Česká republika, domácí), Radim ŠÍP (203 Česká republika, domácí), Blanka PRAVDOVÁ (203 Česká republika, domácí), Eva MINAŘÍKOVÁ (203 Česká republika, domácí), Jan SLAVÍK (203 Česká republika, domácí), Barbora ŠIMŮNKOVÁ (203 Česká republika, domácí) a James LAWLEY (826 Velká Británie a Severní Irsko).
Vydání 1. vyd. Brno, 223 s. Pedagogika v teorii a praxi, svazek 4, 2016.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Odborná kniha
Obor Pedagogika a školství
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14410/16:00088712
Organizace Pedagogická fakulta – Masarykova univerzita – Repozitář
ISBN 978-80-210-8428-5
Klíčová slova česky studenti učitelství; učitelské praxe; tacitní znalosti; explicitní znalosti; metafory; čistý jazyk
Klíčová slova anglicky student teachers; teacher practice; tacit knowledge; explicit knowledge; methapors; clean language
Návaznosti GA13-20049S, projekt VaV.
Změnil Změnil: RNDr. Daniel Jakubík, učo 139797. Změněno: 3. 9. 2020 21:41.
Anotace
V publikaci jsou shrnuty současné pohledy na (tacitní) znalosti z hlediska filozofického, pedagogického a výzkumného. Je výzvou k porozumění tomuto komplexnímu konceptu. Je v ní prezentován soubor výzkumných studií zkoumajících tacitní dimenzi znalostí studentů učitelství.
Anotace anglicky
The book summarizes the current view of (tacit) knowledge in philosophy, educational science, and research and challenges our understanding of this complex concept. Drawing on this, a series of research studies exploring the tacit dimension of student teachers' knowledge is presented.
Typ Název Vložil/a Vloženo Práva
Texty_monografie_TACITNI.docx   Verze souboru 30. 3. 2017

Vlastnosti

Název
Texty_monografie_TACITNI.docx
Adresa v ISu
https://repozitar.cz/auth/repo/25186/385489/
Adresa ze světa
https://repozitar.cz/repo/25186/385489/
Adresa do Správce
https://repozitar.cz/auth/repo/25186/385489/?info
Ze světa do Správce
https://repozitar.cz/repo/25186/385489/?info
Vloženo
Čt 30. 3. 2017 00:51

Práva

Právo číst
  • kdokoliv v Internetu
Právo vkládat
 
Právo spravovat
  • osoba Mgr. Lucie Vařechová, uco 106253
  • osoba RNDr. Daniel Jakubík, uco 139797
  • osoba Mgr. Jolana Surýnková, uco 220973
Atributy
 
Texty_monografie_TACITNI.docx   Verze souboru 3. 9. 2020

Vlastnosti

Název
Texty_monografie_TACITNI.docx
Adresa v ISu
https://repozitar.cz/auth/repo/25186/902888/
Adresa ze světa
https://repozitar.cz/repo/25186/902888/
Adresa do Správce
https://repozitar.cz/auth/repo/25186/902888/?info
Ze světa do Správce
https://repozitar.cz/repo/25186/902888/?info
Vloženo
Čt 3. 9. 2020 21:41

Práva

Právo číst
  • kdokoliv v Internetu
Právo vkládat
 
Právo spravovat
  • osoba Mgr. Lucie Vařechová, uco 106253
  • osoba RNDr. Daniel Jakubík, uco 139797
  • osoba Mgr. Jolana Surýnková, uco 220973
Atributy
 
Vytisknout
Přidat do schránky Zobrazeno: 18. 5. 2024 23:55