2016
Marketing: přístup k marketingovému řízení
PAULOVČÁKOVÁ, LucieZákladní údaje
Originální název
Marketing: přístup k marketingovému řízení
Název česky
Marketing: přístup k marketingovému řízení
Název anglicky
Marketing: access to marketing management
Autoři
PAULOVČÁKOVÁ, Lucie (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
1. vydání. Praha, 288 s. 2016
Nakladatel
Univerzita Jana Amose Komenského Praha
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Odborná kniha
Obor
50201 Economic Theory
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Kód RIV
RIV/46358978:_____/16:00000157
Organizace
Univerzita Jana Amose Komenského Praha s.r.o. – Repozitář
ISBN
978-80-7452-117-1
Klíčová slova česky
marketing; marketingové řízení; holistický marketingový koncept; marketingový výzkum; marketingové plánování; marketingové prostředí; marketingová taktika; implementace marketingu; marketingová kontrola
Klíčová slova anglicky
marketing; marketing management; holistic marketing concept; marketing research; marketing planning; marketing environment; marketing tactic; implementation of marketing; marketing control
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 10. 2. 2022 15:37, Ing. Kateřina Lendrová
V originále
Publikace je věnována problematice přístupu k marketingovému řízení v základních souvislostech, vysvětluje provázanost mezi marketingem a managementem, zabývá se marketingovými aktivitami na vstupech i výstupech, propojením s vnějším prostředím, pro které je vytvářena nabídka organizace tak, aby byla úspěšná v konkurenčním prostředí a zohledňovala zákaznický přístup s respektováním hodnoty pro zákazníka. Strategické marketingové řízení je pojednáno s ohledem na strategická východiska organizace, zdůrazněna je role marketingové situační analýzy a proces cíleného marketingu k volbě správného cílového trhu. Podrobněji je rozpracována marketingová taktika s důrazem na marketingovou komunikaci včetně přístupů k hodnocení účinnosti jednotlivých nástrojů a pojednání nových trendů týkajících se marketingu na internetu, přístupů k marketingovému řízení organizace, uplatňování holistického marketingu, vytváření kreativní marketingové organizace apod.
Anglicky
This publication is dedicated to the problem of access to marketing direction in its fundamental context and explains the interconnectedness between marketing and management. It deals with inputs and outputs of marketing activities and their links to the outside environment. The organizational offer is created so that it is successful in competitive environment and takes into consideration pro-customer attitude respecting customer’s values. Strategic marketing direction is interpreted with respect to strategic organizational outcomes. It emphasizes the role of marketing situational analysis and the process of directed marketing to elect the right target market. It elaborates in detail marketing tactics with stress on marketing communication, including approach towards evaluating the effectiveness of individual tools and interpreting new trends in internet marketing, access to marketing management organization applying holistic marketing, creating a creative marketing organization, etc.