V originále
Publikace je věnována problematice přístupu k marketingovému řízení v základních souvislostech, vysvětluje provázanost mezi marketingem a managementem, zabývá se marketingovými aktivitami na vstupech i výstupech, propojením s vnějším prostředím, pro které je vytvářena nabídka organizace tak, aby byla úspěšná v konkurenčním prostředí a zohledňovala zákaznický přístup s respektováním hodnoty pro zákazníka. Strategické marketingové řízení je pojednáno s ohledem na strategická východiska organizace, zdůrazněna je role marketingové situační analýzy a proces cíleného marketingu k volbě správného cílového trhu. Podrobněji je rozpracována marketingová taktika s důrazem na marketingovou komunikaci včetně přístupů k hodnocení účinnosti jednotlivých nástrojů a pojednání nových trendů týkajících se marketingu na internetu, přístupů k marketingovému řízení organizace, uplatňování holistického marketingu, vytváření kreativní marketingové organizace apod.
Anglicky
This publication is dedicated to the problem of access to marketing direction in its fundamental context and explains the interconnectedness between marketing and management. It deals with inputs and outputs of marketing activities and their links to the outside environment. The organizational offer is created so that it is successful in competitive environment and takes into consideration pro-customer attitude respecting customer’s values. Strategic marketing direction is interpreted with respect to strategic organizational outcomes. It emphasizes the role of marketing situational analysis and the process of directed marketing to elect the right target market. It elaborates in detail marketing tactics with stress on marketing communication, including approach towards evaluating the effectiveness of individual tools and interpreting new trends in internet marketing, access to marketing management organization applying holistic marketing, creating a creative marketing organization, etc.