Přehled o publikaci
2011
Music principles as the help for structural model of a school lesson
KONVALINKOVÁ, JanaZákladní údaje
Originální název
Music principles as the help for structural model of a school lesson
Název česky
Hudební principy jako pomoc pro stavbu vyučovací hodiny
Autoři
KONVALINKOVÁ, Jana (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
e-Pedagogium, Olomouc, Palackého univerzita Olomouc, 2011, 1213-7758
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Kód RIV
RIV/46747885:24510/11:#0001298
Organizace
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická – Technická univerzita v Liberci – Repozitář
Klíčová slova česky
hudba;stavba vyučovací hodiny, vyučovací hodina, waldorfská pedagogika
Klíčová slova anglicky
music; school lesson; structural model of a school lesson; Waldorf pedagogy
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 17. 4. 2016 11:04, Jana Konvalinková
V originále
The powers of thought, emotion, and will are the seminal elements of the human personality. Purposeful work with these elements in the teaching process is conducive to deeper understanding and absorption of the curricular subject matter, as well as influencing long-term memory, and stimulating creativity. Let’s therefore draw up an imaginary structural model of a school lesson built upon these very principles.
Česky
Myšlení, cítění a vůle jsou základní složky lidské osobnosti. Vědomá práce s těmito prvky při vyučování vede k hlubšímu pochopení a přijetí probítrané látky, má vliv na dlouhodobou paměť a připouští kreativitu. Pojďme si představit stavbu vyučovací hodiny postavenou na těchto principech.