J
		
		2011
			
	    
Music principles as the help for structural model of a school lesson
	    KONVALINKOVÁ, Jana
	
	
	
	    
	
     
 
	
	Základní údaje
	
		Originální název
		Music principles as the help for structural model of a school lesson
	 
	
		Název česky
		Hudební principy jako pomoc pro stavbu vyučovací hodiny
	 
				Autoři
				KONVALINKOVÁ, Jana (203 Česká republika, garant, domácí)
			 
			
				Vydání
				 e-Pedagogium, Olomouc, Palackého univerzita Olomouc, 2011, 1213-7758
			 
		
Další údaje
		
	
		
			Typ výsledku
			Článek v odborném periodiku
		 
	
		
	
		
			Stát vydavatele
			Česká republika
		 
	
		
			Utajení
			není předmětem státního či obchodního tajemství
		 
	
			
		
		
			Kód RIV
			RIV/46747885:24510/11:#0001298
		 
	
			
				Organizace
				Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická – Technická univerzita v Liberci – Repozitář
			 
		
		
			Klíčová slova česky
			hudba;stavba vyučovací hodiny, vyučovací hodina, waldorfská pedagogika
		 
		
			Klíčová slova anglicky
			music; school lesson; structural model of a school lesson; Waldorf pedagogy
		 
			Příznaky
			Mezinárodní význam, Recenzováno
		 
			
			
				
					V originále
					The powers of thought, emotion, and will are the seminal elements of the human personality. Purposeful work with these elements in the teaching process is conducive to deeper understanding and absorption of the curricular subject matter, as well as influencing long-term memory, and stimulating creativity. Let’s therefore draw up an imaginary structural model of a school lesson built upon these very principles.
				 
				
					Česky
					Myšlení, cítění a vůle jsou základní složky lidské osobnosti. Vědomá práce s těmito prvky při vyučování vede k hlubšímu pochopení a přijetí probítrané látky, má vliv na dlouhodobou paměť a připouští kreativitu. Pojďme si představit stavbu vyučovací hodiny postavenou na těchto principech.
				  
				Zobrazeno: 4. 11. 2025 07:34