J 2011

Music principles as the help for structural model of a school lesson

KONVALINKOVÁ, Jana

Základní údaje

Originální název

Music principles as the help for structural model of a school lesson

Název česky

Hudební principy jako pomoc pro stavbu vyučovací hodiny

Autoři

KONVALINKOVÁ, Jana (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

e-Pedagogium, Olomouc, Palackého univerzita Olomouc, 2011, 1213-7758

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

text článku, text článku

Kód RIV

RIV/46747885:24510/11:#0001298

Organizace

Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická – Technická univerzita v Liberci – Repozitář

Klíčová slova česky

hudba;stavba vyučovací hodiny, vyučovací hodina, waldorfská pedagogika

Klíčová slova anglicky

music; school lesson; structural model of a school lesson; Waldorf pedagogy

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 17. 4. 2016 11:04, Jana Konvalinková

Anotace

ORIG CZ

V originále

The powers of thought, emotion, and will are the seminal elements of the human personality. Purposeful work with these elements in the teaching process is conducive to deeper understanding and absorption of the curricular subject matter, as well as influencing long-term memory, and stimulating creativity. Let’s therefore draw up an imaginary structural model of a school lesson built upon these very principles.

Česky

Myšlení, cítění a vůle jsou základní složky lidské osobnosti. Vědomá práce s těmito prvky při vyučování vede k hlubšímu pochopení a přijetí probítrané látky, má vliv na dlouhodobou paměť a připouští kreativitu. Pojďme si představit stavbu vyučovací hodiny postavenou na těchto principech.
Zobrazeno: 4. 11. 2025 07:34