C
2015
Metoda – obsah vzdělávání učitelů elementárních škol a nástroj školské osvícenské reformy
KASPEROVÁ, Dana
Základní údaje
Originální název
Metoda – obsah vzdělávání učitelů elementárních škol a nástroj školské osvícenské reformy
Název česky
Metoda – obsah vzdělávání učitelů elementárních škol a nástroj školské osvícenské reformy
Název anglicky
Method and the curiculum of teaching training in the school reform in the period of Enlightenment
Autoři
KASPEROVÁ, Dana (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
1. vyd. Praha, Učitel ve střední a východní Evropě. Profesionalizace učitelského vzdělávání: historické a systematické aspekty. od s. 86-100, 15 s. 11736, 2015
Další údaje
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Kód RIV
RIV/46747885:24510/15:#0001273
Organizace
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická – Technická univerzita v Liberci – Repozitář
Klíčová slova česky
osvícenství; školská reforma; metodní kniha; metoda; J.I. Felbiger; tereziánské škoslké reformy
Klíčová slova anglicky
Enlightenment; school reform; J.I. Felbiger; methody books; teacher training; history of education
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
V originále
Studie analzuje problemaziku obsahu a vyučovací metody v rámci školské tereziánské reformy v českých zemích habsburské monarchie.
Anglicky
The study analyses the problem of curriculum ant methody in the teacher training in the context of school reform of Habsburg in the period of Enlightenment in the Czech lands.
Zobrazeno: 7. 8. 2025 10:55