C 2015

Metoda – obsah vzdělávání učitelů elementárních škol a nástroj školské osvícenské reformy

KASPEROVÁ, Dana

Základní údaje

Originální název

Metoda – obsah vzdělávání učitelů elementárních škol a nástroj školské osvícenské reformy

Název česky

Metoda – obsah vzdělávání učitelů elementárních škol a nástroj školské osvícenské reformy

Název anglicky

Method and the curiculum of teaching training in the school reform in the period of Enlightenment

Autoři

KASPEROVÁ, Dana (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

1. vyd. Praha, Učitel ve střední a východní Evropě. Profesionalizace učitelského vzdělávání: historické a systematické aspekty. od s. 86-100, 15 s. 11736, 2015

Nakladatel

Academia

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Kód RIV

RIV/46747885:24510/15:#0001273

Organizace

Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická – Technická univerzita v Liberci – Repozitář

ISBN

978-80-200-2473-2

Klíčová slova česky

osvícenství; školská reforma; metodní kniha; metoda; J.I. Felbiger; tereziánské škoslké reformy

Klíčová slova anglicky

Enlightenment; school reform; J.I. Felbiger; methody books; teacher training; history of education

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 8. 4. 2016 14:52, Dana Kasperová

Anotace

V originále

Studie analzuje problemaziku obsahu a vyučovací metody v rámci školské tereziánské reformy v českých zemích habsburské monarchie.

Anglicky

The study analyses the problem of curriculum ant methody in the teacher training in the context of school reform of Habsburg in the period of Enlightenment in the Czech lands.