k 2015

Coercive Power Scenarios in the Classes Taught by Student Teachers (prezentace na konferenci ECER 2015)

LOJDOVÁ, Kateřina, Kateřina VLČKOVÁ a Josef LUKAS

Základní údaje

Originální název

Coercive Power Scenarios in the Classes Taught by Student Teachers (prezentace na konferenci ECER 2015)

Název česky

Scénáře donucovací moci ve třídách studentů učitelství (prezentace na konferenci ECER 2015)

Autoři

LOJDOVÁ, Kateřina (203 Česká republika, garant, domácí), Kateřina VLČKOVÁ (203 Česká republika, domácí) a Josef LUKAS (203 Česká republika, domácí)

Vydání

ECER 2015, Budapešť - European Conference on Research in Education, 2015

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Prezentace na konferencích

Obor

Pedagogika a školství

Stát vydavatele

Maďarsko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/15:00081535

Organizace

Pedagogická fakulta – Masarykova univerzita – Repozitář

Klíčová slova česky

moc; studenti učitelství; donucovací moc; základní škola

Klíčová slova anglicky

power; student teachers; coecive power; lower secondary schools

Návaznosti

GA13-24456S, projekt VaV.
Změněno: 21. 10. 2020 02:10, RNDr. Daniel Jakubík

Anotace

V originále

amp; Turman, 2007). The qualitative part is based on an ethnographic research design. Data about power negotiation processes were collected via direct (field notes) and indirect (video-recordings) observation and the data about student teacher`s perception of power via deep semi-structured interviews and their reflective diaries.

Česky

Příspěvek pospisuje výsledky výzkumu v oblasti donucovací báze moci u studentů učitelství na praxích na druhém stupni základní školy.

Přiložené soubory