k
2015
Coercive Power Scenarios in the Classes Taught by Student Teachers (prezentace na konferenci ECER 2015)
LOJDOVÁ, Kateřina, Kateřina VLČKOVÁ a Josef LUKAS
Základní údaje
Originální název
Coercive Power Scenarios in the Classes Taught by Student Teachers (prezentace na konferenci ECER 2015)
Název česky
Scénáře donucovací moci ve třídách studentů učitelství (prezentace na konferenci ECER 2015)
Autoři
LOJDOVÁ, Kateřina (203 Česká republika, garant, domácí), Kateřina VLČKOVÁ (203 Česká republika, domácí) a Josef LUKAS (203 Česká republika, domácí)
Vydání
ECER 2015, Budapešť - European Conference on Research in Education, 2015
Další údaje
Typ výsledku
Prezentace na konferencích
Obor
Pedagogika a školství
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/15:00081535
Organizace
Pedagogická fakulta – Masarykova univerzita – Repozitář
Klíčová slova česky
moc; studenti učitelství; donucovací moc; základní škola
Klíčová slova anglicky
power; student teachers; coecive power; lower secondary schools
Návaznosti
GA13-24456S, projekt VaV.
V originále
amp; Turman, 2007). The qualitative part is based on an ethnographic research design. Data about power negotiation processes were collected via direct (field notes) and indirect (video-recordings) observation and the data about student teacher`s perception of power via deep semi-structured interviews and their reflective diaries.
Česky
Příspěvek pospisuje výsledky výzkumu v oblasti donucovací báze moci u studentů učitelství na praxích na druhém stupni základní školy.
Zobrazeno: 11. 5. 2025 06:54