M 2014

Výchova, vzdělávání a pedagogický pragmatismus: Obecně pedagogická a historická analýza pedagogického pragmatismu a příklad zlínského pokusného a Baťova školství

KASPEROVÁ, Dana; Tomáš KASPER a Markéta PÁNKOVÁ

Základní údaje

Originální název

Výchova, vzdělávání a pedagogický pragmatismus: Obecně pedagogická a historická analýza pedagogického pragmatismu a příklad zlínského pokusného a Baťova školství

Název česky

Výchova, vzdělávání a pedagogický pragmatismus: Obecně pedagogická a historická analýza pedagogického pragmatismu a příklad zlínského pokusného a Baťova školství

Autoři

KASPEROVÁ, Dana (203 Česká republika, domácí); Tomáš KASPER (203 Česká republika, garant, domácí) a Markéta PÁNKOVÁ (203 Česká republika)

Vydání

2014

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Uspořádání konference

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

URL

Kód RIV

RIV/46747885:24510/14:#0001154

Organizace

Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická – Technická univerzita v Liberci – Repozitář

Klíčová slova česky

pragmatismus; reformně pedagogické hnutí; Zlín; školská reforma

Klíčová slova anglicky

pragmatism; school reform movement; Zlin; school reform

Příznaky

Mezinárodní význam
Změněno: 3. 4. 2015 12:18, Dana Kasperová

Anotace

ORIG CZ

V originále

Konference se zaměřila na analýzu východisek meziválečné školské reformy v Československu v kontextu analýzy pedagogického pragmatismu, vlivu amerikanismu. V druhé čáti byla analyzována vybraná témata reformy tzv. pokusných příhodovských škol.

Česky

Konference se zaměřila na analýzu východisek meziválečné školské reformy v Československu v kontextu analýzy pedagogického pragmatismu, vlivu amerikanismu. V druhé čáti byla analyzována vybraná témata reformy tzv. pokusných příhodovských škol.
Zobrazeno: 6. 8. 2025 00:38