M
2014
Výchova, vzdělávání a pedagogický pragmatismus: Obecně pedagogická a historická analýza pedagogického pragmatismu a příklad zlínského pokusného a Baťova školství
KASPEROVÁ, Dana; Tomáš KASPER a Markéta PÁNKOVÁ
Základní údaje
Originální název
Výchova, vzdělávání a pedagogický pragmatismus: Obecně pedagogická a historická analýza pedagogického pragmatismu a příklad zlínského pokusného a Baťova školství
Název česky
Výchova, vzdělávání a pedagogický pragmatismus: Obecně pedagogická a historická analýza pedagogického pragmatismu a příklad zlínského pokusného a Baťova školství
Autoři
KASPEROVÁ, Dana (203 Česká republika, domácí); Tomáš KASPER (203 Česká republika, garant, domácí) a Markéta PÁNKOVÁ (203 Česká republika)
Další údaje
Typ výsledku
Uspořádání konference
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/46747885:24510/14:#0001154
Organizace
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická – Technická univerzita v Liberci – Repozitář
Klíčová slova česky
pragmatismus; reformně pedagogické hnutí; Zlín; školská reforma
Klíčová slova anglicky
pragmatism; school reform movement; Zlin; school reform
Příznaky
Mezinárodní význam
V originále
Konference se zaměřila na analýzu východisek meziválečné školské reformy v Československu v kontextu analýzy pedagogického pragmatismu, vlivu amerikanismu. V druhé čáti byla analyzována vybraná témata reformy tzv. pokusných příhodovských škol.
Česky
Konference se zaměřila na analýzu východisek meziválečné školské reformy v Československu v kontextu analýzy pedagogického pragmatismu, vlivu amerikanismu. V druhé čáti byla analyzována vybraná témata reformy tzv. pokusných příhodovských škol.
Zobrazeno: 6. 8. 2025 00:38