Přehled o publikaci
2014
Výchova, vzdělávání a pedagogický pragmatismus: Obecně pedagogická a historická analýza pedagogického pragmatismu a příklad zlínského pokusného a Baťova školství
KASPEROVÁ, Dana; Tomáš KASPER a Markéta PÁNKOVÁZákladní údaje
Originální název
Výchova, vzdělávání a pedagogický pragmatismus: Obecně pedagogická a historická analýza pedagogického pragmatismu a příklad zlínského pokusného a Baťova školství
Název česky
Výchova, vzdělávání a pedagogický pragmatismus: Obecně pedagogická a historická analýza pedagogického pragmatismu a příklad zlínského pokusného a Baťova školství
Autoři
KASPEROVÁ, Dana (203 Česká republika, domácí); Tomáš KASPER (203 Česká republika, garant, domácí) a Markéta PÁNKOVÁ (203 Česká republika)
Vydání
2014
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Uspořádání konference
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Kód RIV
RIV/46747885:24510/14:#0001154
Organizace
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická – Technická univerzita v Liberci – Repozitář
Klíčová slova česky
pragmatismus; reformně pedagogické hnutí; Zlín; školská reforma
Klíčová slova anglicky
pragmatism; school reform movement; Zlin; school reform
Příznaky
Mezinárodní význam
Změněno: 3. 4. 2015 12:18, Dana Kasperová
V originále
Konference se zaměřila na analýzu východisek meziválečné školské reformy v Československu v kontextu analýzy pedagogického pragmatismu, vlivu amerikanismu. V druhé čáti byla analyzována vybraná témata reformy tzv. pokusných příhodovských škol.
Česky
Konference se zaměřila na analýzu východisek meziválečné školské reformy v Československu v kontextu analýzy pedagogického pragmatismu, vlivu amerikanismu. V druhé čáti byla analyzována vybraná témata reformy tzv. pokusných příhodovských škol.