C 2014

Princip rovného přístupu ke vzdělávání

PODZIMEK, Michal

Základní údaje

Originální název

Princip rovného přístupu ke vzdělávání

Název anglicky

The principle of equal access to education

Autoři

PODZIMEK, Michal

Vydání

Lib, Sborník příspěvků z IX. ročníku mezinárodní konference "Vysokoškolské studium bez bariér" od s. 120-130, 10 s. 2014

Nakladatel

Technická univerzita v Liberci

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Organizace

Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická – Technická univerzita v Liberci – Repozitář

ISBN

978-80-7494-169-6

Klíčová slova anglicky

purpose, spirituality, value, equality, education
Změněno: 24. 3. 2015 09:44, Michal Podzimek

Anotace

V originále

Příspěvek do sborníku konference navazuje tematicky na dva předchozí příspěvky autora, které byly prezentovány v cyklu konferencí Vzdělávání bez bariér v letech 2012 a 2013. Jedná se tedy o jakýsi závěr filosofující trilogie nad tématem ideových východisek pro rovnost vzdělávání. Závěrečná část trilogie se věnuje otázce, co je vlastním důvodem pro rovný přístup ke vzdělávání všech, konformních i nekonformních členů society.

Anglicky

The submission continues developing themes the author focused on in his two presentations at conferences Higher Education without Barriers 2012 and 2013, concluding the trilogy of philosophical essays on ideological foundations of equal accessibility of education. This last part of trilogy asks for the intrinsic reason of trying to make education acessible to all members of the society, conform and non-conform ones alike.