Přehled o publikaci
2014
An Integrated Mixed Methods Research Design: Example of the Project Power in the Classes Taught by Student Teachers
VLČKOVÁ, KateřinaZákladní údaje
Originální název
An Integrated Mixed Methods Research Design: Example of the Project Power in the Classes Taught by Student Teachers
Název česky
Integrovaný vícemetodový výzkumný design: Příklad projektu Moc ve školních třídách studentů učitelství
Název anglicky
An Integrated Mixed Methods Research Design: Example of the Project Power in the Classes Taught by Student Teachers
Autoři
VLČKOVÁ, Kateřina (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
Mixed Methods: Angewandte Integration qualitativer und quantitativer Methoden in den Sozialwissenschaften, 2014
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Prezentace na konferencích
Obor
Pedagogika a školství
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/14:00073953
Organizace
Pedagogická fakulta – Masarykova univerzita – Repozitář
Klíčová slova česky
integrovaný vícemetodový výzkumný design; ukázka projektu
Klíčová slova anglicky
integrated mixed methods research design; example of a project
Návaznosti
GA13-24456S, projekt VaV.
Změněno: 1. 9. 2020 21:56, RNDr. Daniel Jakubík
V originále
The presentation focused on an so called integrated mixed method research design example on a basis of a Czech Science Foundation Project Nr. GA13-24456S “Power in the classes taught by student teachers”. All main integrated parts of the mixed methods research design were discussed: the aim, theoretical framework, research question, methods and validity threats.
Anglicky
The presentation focused on an so called integrated mixed method research design example on a basis of a Czech Science Foundation Project Nr. GA13-24456S “Power in the classes taught by student teachers”. All main integrated parts of the mixed methods research design were discussed: the aim, theoretical framework, research question, methods and validity threats.