Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@proceedings{16768, author = {Vlčková, Kateřina and Kostková, Klára and Pešková, Karolína and Janík, Miroslav and Švejdíková, Kateřina}, keywords = {learner strategies; language skills; EFL - English as foreign language; KET test; lower secondary education}, language = {cze}, title = {Typické sekvence a shluky žákovských strategií na konci základního vzdělávání ve vazbě na úspěšnost řešení jazykových úloh KET}, url = {http://www.capvolomouc.cz/hlavni-menu/sekce/sekce-6/}, year = {2014} }
TY - CONF ID - 16768 AU - Vlčková, Kateřina - Kostková, Klára - Pešková, Karolína - Janík, Miroslav - Švejdíková, Kateřina PY - 2014 TI - Typické sekvence a shluky žákovských strategií na konci základního vzdělávání ve vazbě na úspěšnost řešení jazykových úloh KET KW - learner strategies KW - language skills KW - EFL - English as foreign language KW - KET test KW - lower secondary education UR - http://www.capvolomouc.cz/hlavni-menu/sekce/sekce-6/ N2 - Výzkum byl zaměřen na strategie u řečových dovedností (čtení, psaní, mluvení a poslechu) v kontextu dalších proměnných (motivace, styl učení, vliv učitele aj.). Strategie byly sledovány v konkrétních situacích (nikoli obecně) s cílem lépe měřit vazbu strategií na vzdělávací výsledky. Byly zjišťovány pomocí tzv. templates, do nichž žáci zapisovali své výpovědi o tom, jak postupovali při řešení 10 typických úloh standardizovaného jazykového testu KET. Kontextové informace byly zjišťovány pomocí dotazníků. Základní soubor tvořily základní školy s druhým stupněm v Jihomoravském kraji. Náhodný výběr zahrnoval oslovení 27 škol, z nichž byla analyzována data 16 škol. Na úrovni tříd (resp. jazykových skupin) se jednalo o úplný výběr žáků 9. ročníků dané školy, celkem je analyzováno 462 žáků. ER -
VLČKOVÁ, Kateřina, Klára KOSTKOVÁ, Karolína PEŠKOVÁ, Miroslav JANÍK a Kateřina ŠVEJDÍKOVÁ. \textit{Typické sekvence a shluky žákovských strategií na konci základního vzdělávání ve vazbě na úspěšnost řešení jazykových úloh KET}. 2014.
|