k 2013

Výuka angličtiny v oboru Nutriční terapeut: využití autentických materiálů pro kultivaci jazykových dovedností

HELÁN, Robert

Základní údaje

Originální název

Výuka angličtiny v oboru Nutriční terapeut: využití autentických materiálů pro kultivaci jazykových dovedností

Název anglicky

Teaching English to Nutritional Therapists: Using Authentic Materials for the Cultivation of Language Skills

Autoři

HELÁN, Robert (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

Podpora a standardizace jazykového vzdělávání na vysokých školách v ČR, 2013

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Prezentace na konferencích

Obor

Pedagogika a školství

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14640/13:00070227

Organizace

Centrum jazykového vzdělávání – Masarykova univerzita – Repozitář

Klíčová slova anglicky

nutritional therapist; language skills

Návaznosti

CZ.1.07/2.2.00/28.0233, interní kód Repo.
Změněno: 1. 9. 2020 17:37, RNDr. Daniel Jakubík

Anotace

V originále

Příspěvek se věnuje specifickým aspektům výuky odborného anglického jazyka v bakalářském oboru Nutriční terapeut na Lékařské fakultě Masarykovy univerzity v Brně. V rámci projektu Impact dochází v tomto kurzu k inovaci učebních materiálů a výukových metod, které by lépe připravily absolventy k využití dosažených jazykových znalostí a dovedností v budoucí praxi či následném studiu. V příspěvku budou diskutovány: (1) důvody pro zahrnutí oborových odborných článků a prezentací do výuky, (2) možnosti efektivního využití kontroverzních témat z oboru pro účely nácviku diskuzí a (3) klady implementace elearningové podpory pro výuku. Jednotlivé body budou doloženy na konkrétních ukázkách.

Anglicky

The paper deals with practical aspects of teaching English for Specific Purposes in the Nutritional Therapy bachelor degree program at the Faculty of Medicine, Masaryk University in Brno. Within the IMPACT project, new study materials and teaching methods are being developed to better prepare the students to make use of the attained language knowledge and skills in their future practice or follow-up studies. The paper will discuss: (1) the value of including field-specific articles and presentations in the lessons, (2) possibilities of the effective use of controversial topics for the purpose of practicing discussion skills, and (3) benefits of e-learning implementation for the lessons. These points will be illustrated by specific examples.

Přiložené soubory

http://is.muni.cz/repo/1130333/Prezentace_-_vyuka_AJ_v_oboru_Nutricni_terapeut.pdf
Požádat o autorskou verzi souboru