SYSLOVÁ, Zora. Hodnocení pokroků dítěte jako východisko individualizace předškolního vzdělávání. In Hodnocení a sebehodnocení žáků v primárním vzdělávání – aktuální otázky, perspektivy a výzvy. Brno: Masarykova univerzita, 2012, s. 202-210. ISBN 978-80-210-5876-7.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Hodnocení pokroků dítěte jako východisko individualizace předškolního vzdělávání
Název anglicky Evaluation of the progress of the child as a basis individualization of preprimary education
Autoři SYSLOVÁ, Zora (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Brno, Hodnocení a sebehodnocení žáků v primárním vzdělávání – aktuální otázky, perspektivy a výzvy, od s. 202-210, 9 s. 2012.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor Pedagogika a školství
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
Kód RIV RIV/00216224:14410/12:00060288
Organizace Pedagogická fakulta – Masarykova univerzita – Repozitář
ISBN 978-80-210-5876-7
Klíčová slova česky hodnocení; individualizace; předškolní vzdělávání
Klíčová slova anglicky assessment; individualization; preprimary education
Změnil Změnil: RNDr. Daniel Jakubík, učo 139797. Změněno: 1. 9. 2020 12:33.
Anotace
Hodnocení pokroků dítěte je součástí pedagogické diagnostiky. Nejčastěji vychází učitel mateřské školy z pozorování hry dítěte. Do hry se promítá rozumová vyspělost dítěte, sociální zralost, jeho povahové rysy, reaktivita, motorické dovednosti, fantazie, kreativita, schopnost soustředění, citové vztahy i konfliktní zážitky atd. Informace získané z pozorování dětí slouží k lepšímu poznání osobnosti dítěte a k adekvátnějšímu působení na něj. Příspěvek se pokouší prostřednictvím případové studie seznámit se způsoby hodnocení pokroků dětí v jedné z brněnských mateřských škol. Prezentuje formu vedení záznamů a spolupráce s rodiči, která napomáhá individualizovanému rozvoji kompetencí předškolních dětí.
Anotace anglicky
Evaluation of the progress of the child is part of the pedagogical diagnostics. Teacher of the kindergarten is most common the from the observation of the child’s game. In the game reflect the child‘s cognitive maturity, social maturity, its traits, reactivity, motor skills, imagination, creativity, concentration, emotional relationships and even conflicting experiences, etc. The information obtained from the observation of children used to a better knowledge of the personality of the child and to the more appropriate action on him. The contribution is trying to through case studies examine the arrangements for evaluating the progress of children in one of the kindergartens in Brno. Presents the form of record keeping and cooperation with parents, helping individualization develop competences childcare children.
Typ Název Vložil/a Vloženo Práva
Hodnoceni.pdf   Verze souboru 9. 1. 2013

Vlastnosti

Název
Hodnoceni.pdf
Adresa v ISu
https://repozitar.cz/auth/repo/15678/71046/
Adresa ze světa
https://repozitar.cz/repo/15678/71046/
Adresa do Správce
https://repozitar.cz/auth/repo/15678/71046/?info
Ze světa do Správce
https://repozitar.cz/repo/15678/71046/?info
Vloženo
St 9. 1. 2013 10:01

Práva

Právo číst
  • kdokoliv v Internetu
Právo vkládat
 
Právo spravovat
  • osoba RNDr. Daniel Jakubík, uco 139797
  • osoba Mgr. Ľuboš Lunter, uco 143320
Atributy
 
Hodnoceni.pdf   Verze souboru 1. 9. 2020

Vlastnosti

Název
Hodnoceni.pdf
Adresa v ISu
https://repozitar.cz/auth/repo/15678/894443/
Adresa ze světa
https://repozitar.cz/repo/15678/894443/
Adresa do Správce
https://repozitar.cz/auth/repo/15678/894443/?info
Ze světa do Správce
https://repozitar.cz/repo/15678/894443/?info
Vloženo
Út 1. 9. 2020 12:33

Práva

Právo číst
  • kdokoliv v Internetu
Právo vkládat
 
Právo spravovat
  • osoba Mgr. Lucie Vařechová, uco 106253
  • osoba RNDr. Daniel Jakubík, uco 139797
  • osoba Mgr. Jolana Surýnková, uco 220973
Atributy
 
Vytisknout
Přidat do schránky Zobrazeno: 19. 6. 2024 22:20