Přehled o publikaci
2011
Smíšený výzkum: Jedná se o nové a závažné téma?
VLČKOVÁ, KateřinaZákladní údaje
Originální název
Smíšený výzkum: Jedná se o nové a závažné téma?
Název anglicky
Mixed methods design: New and crucial topic?
Autoři
VLČKOVÁ, Kateřina (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
1. vyd. Brno, Smíšený design v pedagogickém výzkumu: Sborník příspěvků z 19. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu. od s. 1-6, 6 s. 2011
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
Pedagogika a školství
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Kód RIV
RIV/00216224:14410/11:00055716
Organizace
Pedagogická fakulta – Masarykova univerzita – Repozitář
ISBN
978-80-210-5774-6
Klíčová slova česky
smíšený výzkum; smíšený design výzkumu; kvalitativní výzkum; kvantitativní výzkum; metodologie; pedagogický výzkum; design výzkumu
Klíčová slova anglicky
mixed methods design; mixed methods; qualitative research; quantitative research; methodology; educational research; research design
Návaznosti
LC06046, projekt VaV.
Změněno: 22. 10. 2021 02:07, RNDr. Daniel Jakubík
V originále
Smíšený výzkum je jedním z nových a závažných témat metodologie sociálních věd. Vzhledem k typickým výzkumným otázkám se jedná o zásadní design výzkumu pedagogických disciplín, zejména pedagogické evaluace. Stručně naznačujeme historii smíšeného výzkumu, jeho současné pojetí, kritéria jeho závažnosti a rozšíření, vybrané a zajímavé oblasti jeho přínosu pro pedagogický výzkum a otázky odpovídající české terminologie. Vycházíme z dosavadních výsledků výzkumu v dané oblasti.
Anglicky
The article discusses current trends in mixed methods design, its history, importance and problematic points of relevant Czech terminology based on examples of mixed methods research.