D 2011

Smíšený výzkum: Jedná se o nové a závažné téma?

VLČKOVÁ, Kateřina

Základní údaje

Originální název

Smíšený výzkum: Jedná se o nové a závažné téma?

Název anglicky

Mixed methods design: New and crucial topic?

Autoři

VLČKOVÁ, Kateřina (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

1. vyd. Brno, Smíšený design v pedagogickém výzkumu: Sborník příspěvků z 19. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu. od s. 1-6, 6 s. 2011

Nakladatel

Masarykova univerzita

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

Pedagogika a školství

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Odkazy

Kód RIV

RIV/00216224:14410/11:00055716

Organizace

Pedagogická fakulta – Masarykova univerzita – Repozitář

ISBN

978-80-210-5774-6

Klíčová slova česky

smíšený výzkum; smíšený design výzkumu; kvalitativní výzkum; kvantitativní výzkum; metodologie; pedagogický výzkum; design výzkumu

Klíčová slova anglicky

mixed methods design; mixed methods; qualitative research; quantitative research; methodology; educational research; research design

Návaznosti

LC06046, projekt VaV.
Změněno: 22. 10. 2021 02:07, RNDr. Daniel Jakubík

Anotace

V originále

Smíšený výzkum je jedním z nových a závažných témat metodologie sociálních věd. Vzhledem k typickým výzkumným otázkám se jedná o zásadní design výzkumu pedagogických disciplín, zejména pedagogické evaluace. Stručně naznačujeme historii smíšeného výzkumu, jeho současné pojetí, kritéria jeho závažnosti a rozšíření, vybrané a zajímavé oblasti jeho přínosu pro pedagogický výzkum a otázky odpovídající české terminologie. Vycházíme z dosavadních výsledků výzkumu v dané oblasti.

Anglicky

The article discusses current trends in mixed methods design, its history, importance and problematic points of relevant Czech terminology based on examples of mixed methods research.

Přiložené soubory