D 2011

Smíšený výzkum: Jedná se o nové a závažné téma?

VLČKOVÁ, Kateřina

Základní údaje

Originální název

Smíšený výzkum: Jedná se o nové a závažné téma?

Název anglicky

Mixed methods design: New and crucial topic?

Autoři

VLČKOVÁ, Kateřina (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

1. vyd. Brno, Smíšený design v pedagogickém výzkumu: Sborník příspěvků z 19. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu. od s. 1-6, 6 s. 2011

Nakladatel

Masarykova univerzita

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

Pedagogika a školství

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Odkazy

URL URL URL URL URL

Kód RIV

RIV/00216224:14410/11:00055716

Organizace

Pedagogická fakulta – Masarykova univerzita – Repozitář

ISBN

978-80-210-5774-6

Klíčová slova česky

smíšený výzkum; smíšený design výzkumu; kvalitativní výzkum; kvantitativní výzkum; metodologie; pedagogický výzkum; design výzkumu

Klíčová slova anglicky

mixed methods design; mixed methods; qualitative research; quantitative research; methodology; educational research; research design

Návaznosti

LC06046, projekt VaV.
Změněno: 22. 10. 2021 02:07, RNDr. Daniel Jakubík

Anotace

ORIG EN

V originále

Smíšený výzkum je jedním z nových a závažných témat metodologie sociálních věd. Vzhledem k typickým výzkumným otázkám se jedná o zásadní design výzkumu pedagogických disciplín, zejména pedagogické evaluace. Stručně naznačujeme historii smíšeného výzkumu, jeho současné pojetí, kritéria jeho závažnosti a rozšíření, vybrané a zajímavé oblasti jeho přínosu pro pedagogický výzkum a otázky odpovídající české terminologie. Vycházíme z dosavadních výsledků výzkumu v dané oblasti.

Anglicky

The article discusses current trends in mixed methods design, its history, importance and problematic points of relevant Czech terminology based on examples of mixed methods research.
Zobrazeno: 2. 5. 2025 05:20