Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{52208, author = {Miškov, Jan}, address = {Slovensko}, booktitle = {MARKETING}, keywords = {Adaptive learning; Education; Game-based learning; Game elements; Learning styles; Motivation; Personalization; Self-determination theory; Student types; User experience}, howpublished = {elektronická verze "online"}, language = {cze}, location = {Slovensko}, isbn = {978-80-572-0252-3}, pages = {100-133}, publisher = {Fakulta masmediiálnej komunikácie UCM v Trnave}, title = {Gamifikace vzdělávacího prostředí optikou user experience}, url = {https://fmk.sk/download/Quo-Vadis-2022.pdf}, year = {2022} }
TY - JOUR ID - 52208 AU - Miškov, Jan PY - 2022 TI - Gamifikace vzdělávacího prostředí optikou user experience PB - Fakulta masmediiálnej komunikácie UCM v Trnave CY - Slovensko SN - 9788057202523 KW - Adaptive learning KW - Education KW - Game-based learning KW - Game elements KW - Learning styles KW - Motivation KW - Personalization KW - Self-determination theory KW - Student types KW - User experience UR - https://fmk.sk/download/Quo-Vadis-2022.pdf N2 - Autor si klade za cíl lépe pochopit, jak může být gamifikace použita ve vzdělávacích institucích, jaká je její funkce a jak v tomto kontextu co nejúspěšněji aplikovat herní principy. Gamifikace je často považována za jednu z podpor motivace studentů. S ohledem na návrh výuky, vyučovací metody a vzdělávací cíle lze učební principy her inovativně využít jako doplňky výuky ve třídě, kde je učební plán podporován herními prvky jako důležitými součástmi vyučovací metody. Text ke inspirací pro pedagogy a designéry při budování gamifikovaných učebních kontextů v praxi. ER -
MIŠKOV, Jan. Gamifikace vzdělávacího prostředí optikou user experience. Online. In \textit{MARKETING}. Slovensko: Fakulta masmediiálnej komunikácie UCM v Trnave, 2022, s.~100-133. ISBN~978-80-572-0252-3.
|