Podrobný výpis o publikaci
2021
Knihovny na webu a sociálních sítích: jak na to z pohledu uživatelů?
MATULA, KamilZákladní údaje
Originální název
Knihovny na webu a sociálních sítích: jak na to z pohledu uživatelů?
Autoři
MATULA, Kamil
Vydání
Knižnice na sociálnych sieťach a webe, 2021
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Vyžádané přednášky
Stát vydavatele
Slovensko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Organizace
Filozoficko-přírodovědecká fakulta – Slezská univerzita v Opavě – Repozitář
Klíčová slova česky
Knihovny; Sociální sítě; Internetový marketing; Digitální marketing; Marketing na sociálních sítích; Redakční strategie
Změněno: 7. 5. 2022 03:55, Bc. Ivana Glabazňová
Anotace
V originále
Příspěvek se zaměřuje na úspěšný marketing knihoven na sociálních sítích. Na praktických ukázkách z nejnavštěvovanějších profilů knihoven na sociálních sítích Facebook, Twitter, Instagram a dalších představuje možnosti sebeprezentace knihoven svým uživatelům. Zaměřuje se také na možnosti zisku nových sledujících a tvorbu kvalitních příspěvků s vysokým dosahem.