Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@proceedings{19707, author = {Vlčková, Kateřina and Mareš, Jan}, booktitle = {23. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu (ČAPV), Pedagogická fakulta ZČU v Plzni.}, keywords = {power; Teacher power use scale; adatpation; lower secondary education; student teachers; power bases}, language = {cze}, title = {Adaptace Teacher Power Use Scale na studenty učitelství a druhý stupeň základní školy}, url = {http://capv-2015.webnode.cz}, year = {2015} }
TY - CONF ID - 19707 AU - Vlčková, Kateřina - Mareš, Jan PY - 2015 TI - Adaptace Teacher Power Use Scale na studenty učitelství a druhý stupeň základní školy KW - power KW - Teacher power use scale KW - adatpation KW - lower secondary education KW - student teachers KW - power bases UR - http://capv-2015.webnode.cz N2 - amp; Turman, 2007) v úpravě na studenty učitelství. Nástroj měří, jak žáci reflektují moc uplatňovanou studenty učitelství, kteří v jejich třídě realizují dlouhodobou praxi v různých předmětech. Testována je teorie 5 bází relační moci Frenche a Ravena (1959), a to v českých podmínkách, u žáků druhého stupně základní školy a studentů učitelství (namísto univerzitních studentů a učitelů v anglosaském prostředí). ER -
VLČKOVÁ, Kateřina a Jan MAREŠ. Adaptace Teacher Power Use Scale na studenty učitelství a druhý stupeň základní školy. In \textit{23. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu (ČAPV), Pedagogická fakulta ZČU v Plzni.}. 2015.
|