Přehled o publikaci
	
		
		
		2014
			
	    
	
	
    An Integrated Mixed Methods Research Design: Example of the Project Power in the Classes Taught by Student Teachers
VLČKOVÁ, KateřinaZákladní údaje
Originální název
An Integrated Mixed Methods Research Design: Example of the Project Power in the Classes Taught by Student Teachers
	Název česky
Integrovaný vícemetodový výzkumný design: Příklad projektu Moc ve školních třídách studentů učitelství
	Název anglicky
An Integrated Mixed Methods Research Design: Example of the Project Power in the Classes Taught by Student Teachers
		Autoři
VLČKOVÁ, Kateřina (203 Česká republika, garant, domácí)
			Vydání
 Mixed Methods: Angewandte Integration qualitativer und quantitativer  Methoden in den Sozialwissenschaften, 2014
			Další údaje
Jazyk
čeština
		Typ výsledku
Prezentace na konferencích
		Obor
Pedagogika a školství
		Stát vydavatele
Česká republika
		Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
		Kód RIV
RIV/00216224:14410/14:00073953
		Organizace
Pedagogická fakulta – Masarykova univerzita – Repozitář
			Klíčová slova česky
integrovaný vícemetodový výzkumný design; ukázka projektu
		Klíčová slova anglicky
integrated mixed methods research design; example of a project
		Návaznosti
GA13-24456S, projekt VaV. 
			
				
				Změněno: 1. 9. 2020 21:56, RNDr. Daniel Jakubík
				
		V originále
The presentation focused on an so called integrated mixed method research design example on a basis of a Czech Science Foundation Project Nr. GA13-24456S “Power in the classes taught by student teachers”. All main integrated parts of the mixed methods research design were discussed: the aim, theoretical framework, research question, methods and validity threats.
				Anglicky
The presentation focused on an so called integrated mixed method research design example on a basis of a Czech Science Foundation Project Nr. GA13-24456S “Power in the classes taught by student teachers”. All main integrated parts of the mixed methods research design were discussed: the aim, theoretical framework, research question, methods and validity threats.