k 2014

E-learning jako prostředek pro rozvoj testových dovedností v odborném cizím jazyce

HELÁN, Robert

Základní údaje

Originální název

E-learning jako prostředek pro rozvoj testových dovedností v odborném cizím jazyce

Název anglicky

E-learning as a Means for Developing Test Skills in English for Specific Purposes

Autoři

HELÁN, Robert (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

Open space konference o e-learningu IS MU, Brno, Czech Republic, 2014

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Prezentace na konferencích

Obor

Pedagogika a školství

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

Kód RIV

RIV/00216224:14640/14:00075041

Organizace

Centrum jazykového vzdělávání – Masarykova univerzita – Repozitář

Klíčová slova česky

testové dovednosti; e-learning; odborný cizí jazyk

Klíčová slova anglicky

test skills; e-learning; English for specific purposes
Změněno: 1. 9. 2020 19:09, RNDr. Daniel Jakubík

Anotace

V originále

Příspěvek reflektuje využití specifických nástrojů e-learningové podpory v IS MU pro tvorbu studijních materiálů v předmětu Angličtina na Lékařské fakultě. V důsledku inovace tohoto předmětu došlo ke změně systému testování anglického jazyka a s tím spojená nutnost studenty na nový systém efektivně připravit. Využití interaktivních osnov s odpovědníky se jevilo jako nejvhodnější řešení v nastalé situaci. V prezentaci budou demonstrovány (1) typy otázek v IS MU umožňující nácvik testových dovedností v odborné lékařské angličtině, (2) možnosti získání zpětné vazby pro zjištění validity vzniklých testových cvičení a (3) výsledky studentské ankety zaměřené na užitečnost prezentované e-learningové podpory.

Anglicky

The presentation reflects the use of specific e-learning tools in the Masaryk University Information System (IS MU) for the development of study materials in the English subject at the Faculty of Medicine. Due to the innovations of this subject, there has been a change in the system of English language testing and a related necessity to efficiently prepare the students for this new system. The use of interactive syllabi with ROPOT (Revision, Opinion Poll, and Testing) applications seemed to be the most appropriate solution in the given situation. The presentation demonstrates (1) types of questions in the IS MU enabling the practice of test skills in English for medical purposes, (2) possibilities of receiving student feedback for the determination of the validity concerning the created test exercises, and (3) results of the student opinion poll focused on the usefulness of the presented e-learning materials.

Přiložené soubory