Podrobný výpis o publikaci
2014
E-learning jako prostředek pro rozvoj testových dovedností v odborném cizím jazyce
HELÁN, RobertZákladní údaje
Originální název
E-learning jako prostředek pro rozvoj testových dovedností v odborném cizím jazyce
Název anglicky
E-learning as a Means for Developing Test Skills in English for Specific Purposes
Autoři
HELÁN, Robert (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
Open space konference o e-learningu IS MU, Brno, Czech Republic, 2014
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Prezentace na konferencích
Obor
Pedagogika a školství
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Kód RIV
RIV/00216224:14640/14:00075041
Organizace
Centrum jazykového vzdělávání – Masarykova univerzita – Repozitář
Klíčová slova česky
testové dovednosti; e-learning; odborný cizí jazyk
Klíčová slova anglicky
test skills; e-learning; English for specific purposes
Změněno: 1. 9. 2020 19:09, RNDr. Daniel Jakubík
V originále
Příspěvek reflektuje využití specifických nástrojů e-learningové podpory v IS MU pro tvorbu studijních materiálů v předmětu Angličtina na Lékařské fakultě. V důsledku inovace tohoto předmětu došlo ke změně systému testování anglického jazyka a s tím spojená nutnost studenty na nový systém efektivně připravit. Využití interaktivních osnov s odpovědníky se jevilo jako nejvhodnější řešení v nastalé situaci. V prezentaci budou demonstrovány (1) typy otázek v IS MU umožňující nácvik testových dovedností v odborné lékařské angličtině, (2) možnosti získání zpětné vazby pro zjištění validity vzniklých testových cvičení a (3) výsledky studentské ankety zaměřené na užitečnost prezentované e-learningové podpory.
Anglicky
The presentation reflects the use of specific e-learning tools in the Masaryk University Information System (IS MU) for the development of study materials in the English subject at the Faculty of Medicine. Due to the innovations of this subject, there has been a change in the system of English language testing and a related necessity to efficiently prepare the students for this new system. The use of interactive syllabi with ROPOT (Revision, Opinion Poll, and Testing) applications seemed to be the most appropriate solution in the given situation. The presentation demonstrates (1) types of questions in the IS MU enabling the practice of test skills in English for medical purposes, (2) possibilities of receiving student feedback for the determination of the validity concerning the created test exercises, and (3) results of the student opinion poll focused on the usefulness of the presented e-learning materials.