Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{15678, author = {Syslová, Zora}, address = {Brno}, booktitle = {Hodnocení a sebehodnocení žáků v primárním vzdělávání – aktuální otázky, perspektivy a výzvy}, keywords = {assessment; individualization; preprimary education}, howpublished = {paměťový nosič}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-5876-7}, pages = {202-210}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Hodnocení pokroků dítěte jako východisko individualizace předškolního vzdělávání}, year = {2012} }
TY - JOUR ID - 15678 AU - Syslová, Zora PY - 2012 TI - Hodnocení pokroků dítěte jako východisko individualizace předškolního vzdělávání PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021058767 KW - assessment KW - individualization KW - preprimary education N2 - Hodnocení pokroků dítěte je součástí pedagogické diagnostiky. Nejčastěji vychází učitel mateřské školy z pozorování hry dítěte. Do hry se promítá rozumová vyspělost dítěte, sociální zralost, jeho povahové rysy, reaktivita, motorické dovednosti, fantazie, kreativita, schopnost soustředění, citové vztahy i konfliktní zážitky atd. Informace získané z pozorování dětí slouží k lepšímu poznání osobnosti dítěte a k adekvátnějšímu působení na něj. Příspěvek se pokouší prostřednictvím případové studie seznámit se způsoby hodnocení pokroků dětí v jedné z brněnských mateřských škol. Prezentuje formu vedení záznamů a spolupráce s rodiči, která napomáhá individualizovanému rozvoji kompetencí předškolních dětí. ER -
SYSLOVÁ, Zora. Hodnocení pokroků dítěte jako východisko individualizace předškolního vzdělávání. In \textit{Hodnocení a sebehodnocení žáků v primárním vzdělávání – aktuální otázky, perspektivy a výzvy}. Brno: Masarykova univerzita, 2012, s.~202-210. ISBN~978-80-210-5876-7.
|