2012
Kompetence učitele mateřské školy
SYSLOVÁ, ZoraZákladní údaje
Originální název
Kompetence učitele mateřské školy
Název anglicky
Kindergartens´ teachers competences
Autoři
SYSLOVÁ, Zora
Vydání
Tvorba metodiky na poskytování včasné péče dětem se sociokulturním znevýhodněním a její implementace do MŠ, 2012
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Vyžádané přednášky
Obor
Pedagogika a školství
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizace
Pedagogická fakulta – Masarykova univerzita – Repozitář
Klíčová slova česky
kompetence, učitel mateřské školy, sociální znevýhodnění
Klíčová slova anglicky
competence; teacher of the kindergarten; social handicap
Změněno: 1. 9. 2020 12:34, RNDr. Daniel Jakubík
V originále
Přednáška byla určena předškolním pedagogům, organizátorem bylo Centrum pro veřejnou politiku a konala se v Jihlavě. Prezentace seznamuje s vybranými kompetencemi učitele mateřské školy. Kompetence jsou vztahovány k potřebám učitelů při práci s dětmi ze sociokulturně znevýhodněného prostředí a realizaci tzv. včasné péče v České republice. Prezentace se zaměřuje také na komunikační dovednosti učitelů při kontaktu s rodiči těchto dětí.
Anglicky
The lecture was intended preschool teachers, organizer of the Centre for Public Policy, held in Jihlava. Presentation informs about the special kindergartens teachers’ competences which are connected with the teachers’needs for the work with social handicap children in the Czech Republic. The presentation is focused to the communication skills of teachers to be able to contact the parents of those children.