Přehled o publikaci
2021
Sailing through the channel management: From multi- to omni-channel approach
ŠTRACH, PavelZákladní údaje
Originální název
Sailing through the channel management: From multi- to omni-channel approach
Autoři
ŠTRACH, Pavel
Vydání
Marketing Science & Inspirations, Bratislava, Slovenská republika, Universita Komenského v Bratislave, Fakulta managementu, 2021, 1338-7944
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele
Slovensko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Organizace
Škoda Auto Vysoká Škola o.p.s. – Repozitář
Klíčová slova anglicky
Distribution Cells; Channel Management; Channel Markteting
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 24. 9. 2024 12:52, Barbora Dobrá
Anotace
V originále
The term channel management or channel marketing has been used since the 1980s for the rather operational integration of third-party distribution with marketing communications in a given distribution channel. Shifting and fluid switching of customers between and across channels means integrating individual dis-tributive cells to the extent that they provide a comprehensive customer experience. For this, the distribution cells must be managed not in parallel (i.e. multi-channel) but synthetic (i.e. omni-channel).