J 2022

Promotional items: Lasting memory of right and wrong

ŠTRACH, Pavel

Základní údaje

Originální název

Promotional items: Lasting memory of right and wrong

Autoři

ŠTRACH, Pavel

Vydání

Marketing Science & Inspirations, Bratislava, Slovenská republika, Universita Komenského v Bratislave, Fakulta managementu, 2022, 1338-7944

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

50200 5.2 Economics and Business

Stát vydavatele

Slovensko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizace

Škoda Auto Vysoká Škola o.p.s. – Repozitář

Klíčová slova anglicky

promotional products; measurable impact; brand

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 21. 9. 2024 16:10, Barbora Dobrá

Anotace

V originále

Promotional products, promotional merchandise, giveaways, corporate gifts for business partners and employees have been popular lasting reminders of donors. There has always been a line of sceptics inside a company advocating that any number of (expensive) items will soon disappear from stock without any measurable impact on brand awareness and sales.

Přiložené soubory