Přehled o publikaci
2022
Promotional items: Lasting memory of right and wrong
ŠTRACH, PavelZákladní údaje
Originální název
Promotional items: Lasting memory of right and wrong
Autoři
ŠTRACH, Pavel
Vydání
Marketing Science & Inspirations, Bratislava, Slovenská republika, Universita Komenského v Bratislave, Fakulta managementu, 2022, 1338-7944
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele
Slovensko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Organizace
Škoda Auto Vysoká Škola o.p.s. – Repozitář
Klíčová slova anglicky
promotional products; measurable impact; brand
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 21. 9. 2024 16:10, Barbora Dobrá
Anotace
V originále
Promotional products, promotional merchandise, giveaways, corporate gifts for business partners and employees have been popular lasting reminders of donors. There has always been a line of sceptics inside a company advocating that any number of (expensive) items will soon disappear from stock without any measurable impact on brand awareness and sales.