J 2022

How doomscrolling habits might be used for effective marketing communications in metaverse

ŠTRACH, Pavel

Základní údaje

Originální název

How doomscrolling habits might be used for effective marketing communications in metaverse

Autoři

ŠTRACH, Pavel

Vydání

Marketing Science & Inspirations, Bratislava, Slovenská republika, Universita Komenského v Bratislave, Fakulta managementu, 2022, 1338-7944

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

50200 5.2 Economics and Business

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizace

Škoda Auto Vysoká Škola o.p.s. – Repozitář

Klíčová slova anglicky

daily news; mental and physical health; doomscrolling

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 19. 9. 2024 12:02, Barbora Dobrá

Anotace

V originále

An influx of bleak news started by a regular dose of numbers of infected, hospitalized and deaths in the time of covid continues today with a daily ration of tragic War News. For many people, the morning consumption of scary news has become an obsession for which coined the term doomscrolling.

Přiložené soubory