Přehled o publikaci
2022
How doomscrolling habits might be used for effective marketing communications in metaverse
ŠTRACH, PavelZákladní údaje
Originální název
How doomscrolling habits might be used for effective marketing communications in metaverse
Autoři
ŠTRACH, Pavel
Vydání
Marketing Science & Inspirations, Bratislava, Slovenská republika, Universita Komenského v Bratislave, Fakulta managementu, 2022, 1338-7944
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Organizace
Škoda Auto Vysoká Škola o.p.s. – Repozitář
Klíčová slova anglicky
daily news; mental and physical health; doomscrolling
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 19. 9. 2024 12:02, Barbora Dobrá
Anotace
V originále
An influx of bleak news started by a regular dose of numbers of infected, hospitalized and deaths in the time of covid continues today with a daily ration of tragic War News. For many people, the morning consumption of scary news has become an obsession for which coined the term doomscrolling.